ADHD a Wellbutrin

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

ADHD a Wellbutrin

przez grande 04 sie 2010, 09:36
Witam, nie mogłem znaleźć odpowiedzi nigdzie indziej.

Mam ADHD i lekarz ostatnio przepisał mi (na sam początek leczenia farmakologicznego) Wellbutrin 150mg i powiedział, że w razie potrzeby mogę wziąć podwójną dawkę. Przez pierwsze około 10 dni nic się nie działo, żadnej poprawy, pogorszenia, nic. Więc spróbowałem podwójną dawkę (300mg) i natychmiastowo pomogło, tego samego dnia. Wszystkie objawy zaczęły znikać i było coraz lepiej. Ale po kolejnych 10 dniach nagle zaczęło się gwałtownie pogarszać. Nerwy, zaburzenia mowy i pisania, zapominanie, dekoncentracja i wszystko inne powróciły z większą siłą. To normalne?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
04 sie 2010, 09:32

Re: ADHD a Wellbutrin

przez miko84 04 sie 2010, 10:42
Tzn, że przez 10 dni lek brałeś w dawce 300 mg i przez te 10 dni działał dobrze? Wellbutrin ma pewne działanie na ADHD, ale raczej słabe. Rozumne, że lekarz chce wejść powoli w Twoją farmakologię, ale po tym leku w stosunku do ADHD wiele bym się nie spodziewał. Innym lekiem, podobnie działającym (wychwyt dopaminy i noradrenaliny, ale dużo silniejszy dopaminy niż w wellbutrinie) jest concerta i to ten lek u wielu osób daje pozytywne efekty. Ale kieruj się zaleceniami lekarza, kiedy podejmie decyzję o silniejszym leku.
miko84
Offline

Re: ADHD a Wellbutrin

przez grande 04 sie 2010, 13:12
Tzn, biorę po 300mg już z 20 dni, ale od ponad tygodnia właśnie jest coraz gorzej. Na szczęście już się kończy i na dniach idę po jakieś recepty, więc zobaczymy co dalej. Dzięki za odpowiedź.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
04 sie 2010, 09:32

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 15 gości

Przeskocz do