Leki a suplementy diety/odżywki.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a suplementy diety/odżywki.Wątek zbiorczy.

przez Sakuraba 02 cze 2007, 09:49
Witam... jestem nowy na forum..Kilka dni temu po moich permanentnych dołach z akcentami euforycznymi poszedłem do lekarza...i stwierdzono depresję...trudno mi w to uwierzyć....ale jednak.
Pytanie do znawców: od dawien dawna katuje się fizycznie w różnych formach: rower, siłownia, sztuki walki. Co jakiś czas sięgam po środki termogeniczne, które mają w sobie sporo pobudzaczy i innych środków mających na celu zmniejszenie zmęczenia, pobudzenie, zwiększenie tempa metabolizmu i spalanie tkanki tłuszczowej.
Czy ktoś mi potrafi odpowiedzieć czy termogenik (Venom hyperdrive) i antydepresant Asentra mogą wchodzić w interakcje?
Czy moge stosować je naraz?
Na wszelki wypadek wklejam skład
Cocoamine 3.0™ (cocoa extract), Guarana extract (99% xanthines), Hoodia gordonii, R-Alpha Lipoic Acis, 5-Hydroxy L-Tryptophan, Guggul Extract (Commiphoria mukul) (2.5% Guggulsterones), Rhodiola rosea root extract, Tyrosine Ethyl Ester, Propionyl-Carnitine Ethyl Ester, Vitaberine (thiamine trisulfide), Red Pepper Extract (Capsiate).

Dzięki z góry.....

P.S; TAK...zadałem to pytanie psychiatrze na co dostałem odpowiedz: Co to jest termogenik?
...odrobinę spokoju...
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
02 cze 2007, 08:55

Avatar użytkownika
przez agapla 02 cze 2007, 12:33
Ja bym raczej zadała pytanie czy te wszystkie srodki ktore przyjmujesz nie wpływają na twoja psychikę? być może gdybyś to wszystko odstawił od razu byłbyś zdrowszy i deprecha by przeszła :idea: (czasami ludzie nie wiedzą ze robią sobie krzywde wspomagaczami ) ,nie rozumiem nie mozesz ćwiczyć bez wspomagaczy ? Ja bym na twoim miejscu sie zastanowiła bo jak do tej kolekcji dołączysz antydepresanta to pikawa może strzelić
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1167
Dołączył(a)
21 mar 2006, 22:31

przez Sakuraba 02 cze 2007, 14:09
Nie zrozum mnie źle...to żadna kolekcja...po prostu w kwiecie sezonu zawsze je dołączam aby trening był efektywniejszy...i czuje się po nim LEPIEJ.......chodzi mi czy ktoś wie czy on wchdzi w interakcje.......no to np inaczej....czy kofeina (duże ilości) by zaszkodziły z antydepresantem?
...odrobinę spokoju...
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
02 cze 2007, 08:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez agapla 02 cze 2007, 17:39
Wiesz nie będę się wypowiadac ale kiedyś w telewizji był program kryminalny o super zabójstwie właśnie antydepresant popity kawą czyli (kofeina) ,jednym słowem jakieś reakcję są ,ale musisz pogadać z lekarzem chociazby dobrze obeznanym internistą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1167
Dołączył(a)
21 mar 2006, 22:31

leki a suplementy/odzywki

przez czasnazmiany 31 gru 2007, 00:43
Witam.Orientuje sie ktos moze czy mozna jednoczesnie brac leki antydepr. i kreatyne(i inne odzywki np.bialko-weglowodanowe)?nie chce rezygnowac z silki i kreatyny i moze juz ktos sie z tym spotkal to prosze o informacje :smile:
Mysl pozytywnie :)
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
19 gru 2007, 00:02

przez koshmar 31 gru 2007, 06:40
nie ma wpływu jedno na drugie, ja brałem kreatyne i gainery przy prochac anty i zamulaczach, tylko nie pij alko:P
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
01 paź 2006, 18:19

przez daniel_chicago 31 gru 2007, 15:32
ja bo zmieszaniu leku SSRI z suplementami wylądowałem w szpitalu i prawie umarłem, nie była to kreatyna. Radzę nie ryzykować.
trzeba przetrwać zimę żeby móc poczuć wiosnę...
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
26 gru 2007, 18:16
Lokalizacja
Chicago

przez czasnazmiany 31 gru 2007, 16:06
a jakie to byly suple?powaznie trafiles az do szpitala????z jakiego powodu?napisz cos wiecej :shock:

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 6:45 pm ]
czasnazmiany napisał(a):
daniel_chicago napisał(a):ja bo zmieszaniu leku SSRI z suplementami wylądowałem w szpitalu i prawie umarłem, nie była to kreatyna. Radzę nie ryzykować.

a jakie to byly suple?powaznie trafiles az do szpitala????z jakiego powodu?napisz cos wiecej :shock:

Przeczytalem twoje posty,nie jestes sam,ja tez mam wszystko przez palenie zielska i tabletek roznego rodzaju ale mam dopiero to przez 2 lata i jest coraz lepiej bez zadnych wspomagaczy jak tabletki antydepresyjne chociaz mysle o nich i niewiem czy sie nie zdecyduje...
Mysl pozytywnie :)
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
19 gru 2007, 00:02

przez takitam 04 sty 2008, 19:34
hehhe ja tez rozmyslam czesto czy przy tych lekach mozna nie tyle brac gainery i bialka ale np takie stacki jak horse power albo cell pump nie mowiac juz o nitro z treca pozdrawiam i milo slyszec ze sa tu milosnicy machania zelaznymi kolkami :) jak kto chce pogadac to na priva zapraszam :)
Offline
Posty
102
Dołączył(a)
26 gru 2007, 22:34

przez czasnazmiany 05 sty 2008, 20:48
takitam o cell pumpie tez wlasnie myslalem :lol: moze ktos jeszcze nam pomoze z tym problemem?wiecie cos wiecej o tym?
Mysl pozytywnie :)
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
19 gru 2007, 00:02

Avatar użytkownika
przez Jovita 05 sty 2008, 23:27
daniel_chicago napisał(a):ja bo zmieszaniu leku SSRI z suplementami wylądowałem w szpitalu i prawie umarłem, nie była to kreatyna. Radzę nie ryzykować.


wobec tego co to bylo? to jest niemozliwe , chyba ze cos z innej polki..

jak moze dzialac zle gainer np przy antydepresantach??
sskoro gainery to zazwyczaj bialko , wegle. to tak jak zwykly posilek.
dowiem sie czego swiecej to napisze , ja biore np tauryne i antydepresanty a jest to takze suplement !

mozna spokojnie brac kreatyne przy antydepresantach
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez czasnazmiany 10 sty 2008, 20:22
Witam,bylem dzisiaj u psychiatry i powiedzial mi ze bez problemu moge brac kreatyne i carbo przy lekach Promazin,mobemid,milocardin aspargin :)cieszy mnie to bardzo:)pozdrawiam wszystkich
Mysl pozytywnie :)
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
19 gru 2007, 00:02

przez takitam 15 sty 2008, 14:52
no tak ale taki cell pump to juz nie zwykly mono tylko jablczan i rozne inne kretki i dodatki cholera wie co tam jeszcze jest a juz nie mowie np o xpandzie czy jakis boosterach azotowych nitro albo czyms takim co zmienia w ogole funkcjonowanie organizmu ... ja sie potne jak nie bede mogl tego wszystkiego wykorzystac a swoja droga jak idzie ktos do lekarza i mu powie tylko to skad psychiatra moze miec pojecie co to jest cell pump :D ta teraz bede latal z ulotka albo z jakims opisem skladnikow bo z silki nie zrezygnuje :)
Nie pójdziesz do przodu, ciągle patrząc w tył, twe marzenia w pył,
obrócą się momentalnie,
by tak nie było, wciąż nadzieją się karmie, wiem że jutro przyjdzie,
rozegrać kolejna partie.
Offline
Posty
102
Dołączył(a)
26 gru 2007, 22:34

Avatar użytkownika
przez Jovita 15 sty 2008, 14:56
takitam dlatego najleoiej wez ze soba te odzywki ktorych nie jestes pewien i niech sobie lekarz zobaczy sklad.

i oby to byl normalny lekarz tzn chodzi mi o to zeby nie skreslal odzywek lub nie pomyslal ze to koks :shock: bo niektorzy lekarze sa wlasnie tacy oporni :mrgreen:
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do