KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 11 lis 2010, 20:50
Ja od kiedy choruję na nerwicę wszystkie nawet najbanalniejsze choroby przechodzę dużo ciężej. Tak jest również gdy biorę antybiotyki - czuję się bardzo osłabiona, do niczego i psychicznie też źle to znoszę. Tak ,że zupełnie możliwe ,że tak jest i u Ciebie.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 11 lis 2010, 21:02
Wiola no właśnie ja też tak mam; jestem słaba okropnie; na nic nie mam siły i właśnie od kiedy biorę antybiotyk jest gorzej w dupie już go nie biorę samo przejdzie.......
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

przez Misiek_NL 11 lis 2010, 21:06
Też tak mam że jak jestem chory to ogólnie psychicznie też gorzej sie czuję... agnietka68, ja myslę że anafranil nie ma z tym nic wspólnego ;)
Misiek_NL
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 11 lis 2010, 21:08
Jeśli to nic bardzo poważnego , to nie bierz. Ja w ogóle ostatnio unikam antybiotyków o ile to możliwe. U nas lekarze nimi za bardzo szafują., na każdą pierdołę antybiotyk - potem jesteśmy zupełnie nieodporni.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 13 lis 2010, 16:34
Powiedzcie czy ktoś spożywał alkohol przy tego typu lekach;ja od trzech lat nie miałam w ustach alkoholu ale teraz mamy wesele w rodzinie czy można coś łyknąć czy lepiej się wstrzymać?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

przez Wujek_Dobra_Rada 13 lis 2010, 17:02
Jeśli nie będziesz brać antybiotyku to możesz.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 13 lis 2010, 19:18
agnietka68,
Przez wiele lat nie brałam do ust ani grama , ze strachu. Ale kiedyś się przełamałam i od tamtej pory zdarzało mi się. Nieraz nawet sporo. Ale wyłącznie na samym anafranilu. Ale ostrzegam ,że na początku możesz się dużo mniejszą dawką niż normalnie upić.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez mała26 13 lis 2010, 21:32
ja również nie raz piwkowałam biorąc anafranil, choć wiem że nie powinnam, ale tyje mojego :D ,żadnych dodatkowych negatywnych objawów, normalka, choć powiem że kiedy pierwszy raz spróbowałam to byłam tak przewrażliwiona że zaczyna mi się coś dziać, że masakra, ale luzik, ale wiadomo że każdy organizm reaguje inaczej, ale to było anafranil +depakina żadne uspakajacze.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
28 paź 2009, 19:54
Lokalizacja
ZAGŁĘBIE

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 13 lis 2010, 22:09
Ha no to super uspokoiliście mnie bo ja właśnie nie piłam ze strachu!!a to znaczy że nie ma powodu do niepokoju....tylko czy na drugi dzień jak to bywało kiedyś u mnie nie mieliście wzmożonego lęku???

[Dodane po edycji:]

nie biorę antybiotyku zrezygnowałam i lepiej się czuję;))
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

przez Wujek_Dobra_Rada 13 lis 2010, 22:13
Z antybiotyków, w przeciwieństwie do psychotropów się nie rezygnuje. Swoje trzeba wziąść.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez mała26 13 lis 2010, 22:46
powiem Ci że ja mam zwiększone lęki na kacu poza epizodami nerwicy niż podczas samego leczenia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
28 paź 2009, 19:54
Lokalizacja
ZAGŁĘBIE

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 13 lis 2010, 22:49
agnietka68,
Samopoczucie trochę gorsze na drugi dzień, ale da się przeżyć, a najlepiej przespać:)) Ja bym Ci radziła przed weselem zrobić próbę generalną:)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez borsuka 15 lis 2010, 21:32
Ja czasami lampkę winka łyknę i nie widzę żadnych szczególnych objawów.
Lekarz mi powiedział, że czasami wolno, tylko żeby nie czytego alkoholu bo wykończy wątrobę.
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
25 paź 2010, 22:58

Re: Anafranil

przez Misiek_NL 15 lis 2010, 21:35
Ja mam tak że jak popiję... to przez leki które biorę miendzy innymi anafranil... Mam mega kaca... Także po prostu kac jest większy, niż jak sie nie bierze leków.
Misiek_NL
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

Przeskocz do