FLUOKSETYNA(Andepin,Bioxetin,Deprexetin,Salipax,Seronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy fluoksetyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
119
60%

Nie
49
25%

Zaszkodziła
29
15%

 
Liczba głosów : 197

Re: Fluoksetyna

przez Zenonek 31 gru 2010, 12:32
linka,

Poprawa na gonitwe mysli i napiecie depresyjne nastapila w ciagu miesiaca.

Teraz mija juz z 5-6 miechow jak ciagle mam kiepski nastroj...

Oczywiscie nie rezygnuje z zycia, ale denerwuje mnie to, ze zamiast sie cieszyc, ze ide dzisiaj na sylwka, ja najchetniej bym wymyslil jakis pretekst zeby NIE isc...

PRzeciez to oznaka, ze ciagle jestem w depresji...

Bo normalnie bym sie rwal na imprezke...
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Fluoksetyna

przez kasia000 31 gru 2010, 12:35
albo poprostu tak ci wygodniej -zostać w domu?
trzeba iść do ludzi mi też sie nie chce iść nigdzie ale lekarka mówi ,że tabletka tego nie załatwi-nie mozna rezygnować z życia ..trzeba walczyć,trzeba robic na przekór depresji wiem ,że to ciężkie!..!
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Fluoksetyna

przez Zenonek 31 gru 2010, 12:47
kasia000,

Tyle, ze normalnie bym z mila chcecia wyszedl...

Wiem mi lekarz mowi to samo, trzeba wychodzic, bo zycie jest najlepsza terapia....
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Fluoksetyna

Avatar użytkownika
przez Anna R. 31 gru 2010, 12:50
Zombie napisał(a):Anna R.,
Fluoksetyna powinna nieco hamować apetyt, ale niewiele.


a ja tak wiele sobie obiecuję po Andepinie, że schudnę, może zbyt wiele?
kurde przez Parogen miałam taki apetyt na słodycze, że aż było to nie naturalne w moim przypadku (wcześniej wcale słodyczy nie jadłam).
To jak to jest po Andepinie z tym apetytem? Ja mam brać 20mg dziennie.


Po samej fluo się chudnie i to sporo. To, co napisałam, odnosiło się do kombinacji fluoksetyny z olanzapiną, bo ten neuroleptyk bardzo wpływa na uczucie głodu i zwiększa apetyt.

Dave ja mam taki problem, ze olanzapina mnie nie usypia, wręcz przeciwnie. W przyszlym tygodniu zacznę brać Seronil i zastanawiam się, czy obu leków nie zażywać rano. Na sen do tego 60 mg mianseryny i może w końcu coś się ruszy.
Nie mam wszystkich typowych objawów depresji, ale dokucza mi spłycenie uczuciowości, brak zainteresowań, napędu i motywacji.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Fluoksetyna

przez kasia000 31 gru 2010, 13:56
to objawy typowe dla depresji Aniu!
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Fluoksetyna

Avatar użytkownika
przez Zombie 31 gru 2010, 14:18
Anna R.,
to mnie uspokoiłaś. dzięki.


A dzisiaj poszłam po całości i wciągnęłam 20mg andepinu, zobaczę co będzie, bo to schodzenie z paro mnie już wnerwiało, miałam takie loty podczas schodzenia, że po ścianach prawie łaziłam, niefajnie.

wiem, że będzie kolejna jazda, ale z tą różnicą, że z dnia na dzień powinno być coraz lepiej, a przy odstawianu paro z dnia na dzien było coraz gorzej.....

wszystkim życzę szczęśliwego nowego ! :great:
“Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
04 paź 2010, 09:37
Lokalizacja
Poznań

Re: Fluoksetyna

przez kasia000 31 gru 2010, 16:13
ja też przy odstawianiu paro mam niezłe jazdy-depresja lęki bezsenność świetnie poprostu mimo ,że robię to bardzo powoli jak chyba nikt tutaj...od 1,5-2 lat zmniejszam dawkę i dopiero jestem na 5 mg...z 20-stu.
Oby mi sertralina w tym pomogła bo nastrój mi siada!od stycznia ruszę z 50 mg;-)
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Fluoksetyna

Avatar użytkownika
przez Anna R. 31 gru 2010, 17:00
Pomoże Kasiu, zobaczysz.

Za bardzo sugerujesz się wpływem leków na innych. Byłaś parę lat na Seroxacie i było ok, zatem dobrze reagujesz na leki. Ja bardzo bym chciała wrócić do Anafranilu, ale na razie nie mogę. Moja lekarka najpierw chce wypróbować wszystkie SSRI, wiec przede mną Seronil, a potem ewentualnie Lexapro i Cipralex. Wolałabym trójpierścieniowe, ewentualnie Ixel lub Cymbaltę, bo moim zdaniem są najskuteczniejsze, ale sama sobie recepty nie wypiszę.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

odstawienie seronilu i sulpirydu

przez człowiekbezimienia 03 sty 2011, 00:05
witam

od marca 2010 biorę seronil w dawce początkowej 30mg a od 3 miesięcy 10mg + sulpiryd 50mg
postanowiłem odstawic powyższe leki ale mam pewne obawy co do skutków jakie może to wywołać.
czy istnieje opcja powrotu depresji? czy nerwica moze sie nasilić? boje się ze znowu popadnę w ogromny dół, smutek,nasilenie natręctw, brak motywacji do życia...
do psychiatry idę dopiero w lutym ale juz teraz chciałbym sie uwolnic od leków- najbardziej od seronilu ze względu na skutek uboczny jaki wywołuje a mianowicie obniżenie libido.
Posty
3
Dołączył(a)
02 sty 2011, 22:44

Re: odstawienie seronilu i sulpirydu

przez dogomaniaczka 03 sty 2011, 00:09
człowiekbezimienia, podaję Ci linki do tematu o tych lekach, tam z pewnością coś znajdziesz

seronil : seronil-t5707.html?hilit=seronil

sulpiryd: sulpiryd-t293.html?hilit=sulpiryd
dogomaniaczka
Offline

Re: odstawienie seronilu i sulpirydu

przez Wujek_Dobra_Rada 03 sty 2011, 00:10
nie odstawiaj na własną rękę. jest bardzo duża szansa, że wszystko wróci i to ze zdwojoną siłą...
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: odstawienie seronilu i sulpirydu

przez człowiekbezimienia 03 sty 2011, 00:18
to znaczy ze na psychotropy jestem skazany juz na całe zycie?
biore prawie rok, nastapiła poprawa wiec dlaczego nie odstawic?
Posty
3
Dołączył(a)
02 sty 2011, 22:44

Re: odstawienie seronilu i sulpirydu

Avatar użytkownika
przez linka 03 sty 2011, 00:28
człowiekbezimienia, bo leki odstawia się TYLKO PO KONSULTACJI Z PSYCHIATRĄ!!
Jeśli on uzna że ok to odstawisz spokojnie....ale tak sam...hmm....słuchaj Wujka_Dobrej_Rady.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Seronil

Avatar użytkownika
przez Lu_80 03 sty 2011, 08:26
Witajcie!
Wczoraj wziąłem po raz pierwszy 20 mg, nie było aż tak źle.
Trochę zawrotów głowy - jak po małym drinku, poza tym troszkę byłem bardziej spokojny.
Zobaczymy jak będzie dalej...
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 9 gości

Przeskocz do