Fobia społeczna!

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Fobia społeczna!

Avatar użytkownika
przez zima 27 mar 2015, 22:42
Moncjusz, bez znajomosci równiez mozna znaleźć dobra prace i to nie jedna :P
jestem zywym przykladem na to, wiec nie /cenzura/
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Fobia społeczna!

Avatar użytkownika
przez novymivo 27 mar 2015, 23:08
zima, Zalezy w jakim miescie. U mnie to jest normalnie bieda z nedza... Jak tu nie cpac... lol

-- 27 mar 2015, 22:10 --

Moncjusz, Gratuluje :) !!!
burza011, wyslalem Tobie pm
UmIeSz LiCzYc LiCz Na SiEbiE
kratom i tona innych supli
wenla35 mg
X
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

Fobia społeczna!

Avatar użytkownika
przez zima 27 mar 2015, 23:16
miasto zawsze mozna zmienic, podobnie jak męża i mnostwo innych
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Fobia społeczna!

Avatar użytkownika
przez novymivo 27 mar 2015, 23:20
zima napisał(a):miasto zawsze mozna zmienic, podobnie jak męża i mnostwo innych

Nie no pewnie. Ja przyjechalem do PL odwiedzic rodzine i widze co sie stalo z moim miastem. Przykre to co sie z PL dzieje, tylko wkurwia mnie to jak widze wszystkich ludzi takich szczesliwych w tv. Rzeczywistosc jest szara bura i ponura. Biede widac golym okiem, a ludzi miedzy 20-3x lat nie widac na ulicach. Tylko mlodziez i starsi.
UmIeSz LiCzYc LiCz Na SiEbiE
kratom i tona innych supli
wenla35 mg
X
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

Fobia społeczna!

Avatar użytkownika
przez zima 27 mar 2015, 23:28
a do mnie do kiedy sie wybierasz?!
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Fobia społeczna!

Avatar użytkownika
przez novymivo 27 mar 2015, 23:30
zima napisał(a):a do mnie do kiedy sie wybierasz?!

No przeciez bylem to nawet drzwi nie otworzylas..., a tyle naobiecywalas ;)
UmIeSz LiCzYc LiCz Na SiEbiE
kratom i tona innych supli
wenla35 mg
X
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

Fobia społeczna!

Avatar użytkownika
przez zima 27 mar 2015, 23:57
Obrazek
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Fobia społeczna!

przez ala1983 27 mar 2015, 23:59
aha, lekó zwykle nie pownno się odstawiać na wiosnę.

A czemu nie na wiosne?
"Objawy mają swoje znaczenie"
Zygmunt Freud (1856-1939)
Offline
Posty
3513
Dołączył(a)
19 lis 2011, 18:53
Lokalizacja
W drodze...

Fobia społeczna!

Avatar użytkownika
przez zima 28 mar 2015, 00:03
ala1983, nie wiesz ze wiosną wariaci świrują najbardziej? ;-)
tak wynika z doswiadczen psychiatrów. Byc moze ma to zwiazek z przesileniem. Najalepiej na lato.
Obrazek
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Fobia społeczna!

przez ala1983 28 mar 2015, 00:30
zima, Ja uwazam, ze jednak pozna jesienia najgorzej. Wtedy zima jeszcze dobije dodatkowo.
"Objawy mają swoje znaczenie"
Zygmunt Freud (1856-1939)
Offline
Posty
3513
Dołączył(a)
19 lis 2011, 18:53
Lokalizacja
W drodze...

Fobia społeczna!

przez Moncjusz 28 mar 2015, 18:09
Znieczulam się doraźnie alprazolamem i jest git. Wtedy moja fobia społeczna jest wyłączona i mogę w miarę normalnie funkcjonować chociaż i tak mocno widać moje nieobycie i odstawanie. Dzisiaj w pracy jedna pani powiedziała, że jestem bardzo dobrze wychowanym człowiekiem. Nauczyciele powtarzali mi przez cały okres edukacji, że jestem dobrym i grzecznym uczniem. Jeden ze współpracowników proponował mi i innym narkotyki. Mówił, że może nam załatwić wszystko od marihuany po amfetamine od ręki nawet dzisiaj. Może skorzystam, zastanowię się. Wcześniej nie miałem dojścia do takich rzeczy. Ogólnie jest dobrze ponieważ osoby są ok. W końcu coś ruszyło. Wracając jeszcze do fobii to oczy przestały mi łzawić, pewnie dlatego, że mamy cieplejszą pogodę.
Moncjusz
Offline

Fobia społeczna!

Avatar użytkownika
przez novymivo 28 mar 2015, 18:17
Moncjusz, Hej, na ziolko uwazaj bo moze zrobic niezle kuku gdy jestes w depresji. Amfa na krotka mete pewnie sie sprawdzi, ale jak dlugo pociagniesz, zreszta to kosztuje. U mnie lipa ostatnio, fobie sie nasilily, god mode nie istnieje, ogolnie nie do zycia jestem. Od paru dni jestem na wenlafaksynie moze to dlatego, mam nadzieje ze pomoze. Wsrod ludzi znowu czuje sie jak obcy, ja /cenzura/ :)
pzdr
Avatar użytkownika
Offline
Posty
889
Dołączył(a)
11 sty 2015, 00:44
Lokalizacja
JuKEJ

Fobia społeczna!

Avatar użytkownika
przez zima 28 mar 2015, 18:21
Moncjusz, rany, z kim Ty pracujessz. nikt przy zdrowych zmyslach nie chodzi i nie gada naookolo obcym ludziom ze ma do sprzedania dragi. Predzej bym pomyslala ze koles sam sobie pędzi mikrowytwórnię wmawiając innym ze to profesjonalne dragi a w istocie proszek do prania ze zmieloną gałką muszkatołowa, lisciem bielunia i odrobiną tusipectu.

-- 28 mar 2015, 17:26 --

ziele jest do kitu, nic szczegolnego nie daje poza kastracją i rozbitką, zamiast amfy lepsze energizery a fobia to choroba myslenia.nie zniknie jak nie dopieprzycie sobie długofalowo czegos w rodzaju setry, nie otworzycie wrót percepcji i nie narobicie głupot.
ci wszyscy gandziarze to zwykle ćpuny, a ziele powinno byc zakazane bo uczy gowniarzy złych nawyków.
Obrazek
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Fobia społeczna!

przez Moncjusz 28 mar 2015, 18:39
novymivo napisał(a):Moncjusz, Hej, na ziolko uwazaj bo moze zrobic niezle kuku gdy jestes w depresji.

Zioło już kiedyś raz próbowałem i masz rację. Wspominam to tragicznie.

Amfa na krotka mete pewnie sie sprawdzi, ale jak dlugo pociagniesz, zreszta to kosztuje.

Właśnie zamierzam kupić kilka gram i zobaczyć jak będzie. Próbowałem już kiedyś stymulanty z dopalaczy więc wiem mniej więcej z czym to się je. Teraz mam do tego benzo więc będę mógł sobie zarzucać na zjazdy, aby nie cierpieć. A co do kasy to powiem nieskromnie, że obecnie mam jej aż nadto, nie wiem co z nią robić. W poniedziałek podbiję do jego i się dopytam co ma dokładnie i po ile. Może ma jeszcze jakieś inne rzeczy, ja jestem otwarty na eksperymenty.

U mnie lipa ostatnio, fobie sie nasilily, god mode nie istnieje, ogolnie nie do zycia jestem. Od paru dni jestem na wenlafaksynie moze to dlatego, mam nadzieje ze pomoze. Wsrod ludzi znowu czuje sie jak obcy, ja /cenzura/ :)
pzdr

Pewnie to od tej Wenflaksyny. Za jakiś czas powinno wszystko się ustabilizować i będzie lepiej.

zima napisał(a):Moncjusz, rany, z kim Ty pracujessz. nikt przy zdrowych zmyslach nie chodzi i nie gada naookolo obcym ludziom ze ma do sprzedania dragi. Predzej bym pomyslala ze koles sam sobie pędzi mikrowytwórnię wmawiając innym ze to profesjonalne dragi a w istocie proszek do prania ze zmieloną gałką muszkatołowa, lisciem bielunia i odrobiną tusipectu.

On nie gadał wszystkim tylko dyskretnie w czasie rozmowy dla paru osób z hali. Tak na marginesie mówiąc to ta osoba wygląda mi na nałogowego palacza marihuany.
Moncjusz
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 21 gości

Przeskocz do