Nerwica a cofnięcie prawa jazdy

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Nerwica a cofnięcie prawa jazdy

przez terka 05 sty 2010, 08:52
dzisiaj wyczytałam"Przepisy przewidują także cofnięcie uprawnień w przypadku przeciwwskazań zdrowotnych, takich jak alkoholizm czy choroby psychiczne" Jak to ma się do nerwicy lękowej,depresji przeciez to też są w jakims sensie choroby psychiki.Czy ktos miał przez swoją chorobę nerwicę lękową ,depresje jakieś kłopoty z prawkiem?
Ostatnio edytowano 05 sty 2010, 10:33 przez scrat, łącznie edytowano 1 raz
Powód: edit tematu

Re: nerwica a prowadzenie auta

przez scrat 05 sty 2010, 10:33
Nerwica jest zaburzeniem a nie chorobą psychiczną. Poza tym nikt nie musi przecież wiedzieć.
Przyjaciel forum

Re: Nerwica a cofnięcie prawa jazdy

przez luciana 08 sty 2010, 17:39
Dokładnie ja choruje od 3 lat na nerwice biore leki i jestem kierowcą. Mało osób wie, że mam narwice nawet znajomi a co dopiero policja.

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Majster 08 sty 2010, 18:49
Mniejsza o nazewnictwo, problemow nie mialem, ale tez nie bylo okazji do jakichs klopotow. Nigdy tez nie slyszalem aby ktokolwiek z deprecha lub nerwica mial takie problemy. Ja mysle, ze w przepisach chodzi raczej o ciezszy kaliber zaburzen w rodzaju schiza czy starcza demencja, ktore uniemozliwiaja prawidlowa ocene sytuacji w otoczeniu lub oslabiaja refleks. O ile mi wiadomo nerwica ani deprecha nie ograniczaja percepcji w jakims powaznym stopniu, pomijam tu oczywiscie sytuacje silnego stresu, ataki itp.
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"

przez MARIAN1967 08 sty 2010, 19:00
Problem może być w razie wypadku. Na niektórych lekarstwach jest trójkąt z wykrzyknikiem.Prowadzenie pojazdów po zażyciu takich lekarstw jest zakazane. Jeśli sprawa wyjdzie na jaw możesz być obciążona winą za wypadek.