Skocz do zawartości
Nerwica.com

Cześć


Veille

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Nazywam się Marta i od lat borykam się z różnymi problemami psychicznymi. Najgorszy okres miałam 3lata temu, kiedy to zrezygnowałam ze studiów i nie wychodziłam z pokoju miesiącami. Była to fobia na tle chorób, tak po krótce.

Po terapii wróciłam do życia i na studia. Obecnie problem polega na tym, że pomimo mojej ciągłej walki, cały czas towarzyszy mi lęk związany z wyjazdem do innego miasta, gdzie studiuję. Początek nauki za trzy tygodnia a ja od kilku dni ciągle płaczę...

Nawet nie wiem jak to zakwalifikować? Nerwica? Depresja?

 

Na terapię na razie nie wrócę z braku kasy...

 

Pozdrawiam Was i życzę zdrowia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tak co roku, czyli już 5 raz! Dobija mnie to, bo ta sytuacja jest bez wyjścia. Mam do zakończenia studiów jeszcze 2 lata,a jeśli teraz zrezygnuję, będę żałowała tej decyzji do końca życia... Na studiach jest super, jestem doceniana, dobre stopnie itp. Nie mam jakiejś wielkiej liczby znajomych, ale mam paru przyjaciół. Dużo jest dobrych rzeczy, które mnie tam spotykają, jest ich nawet więcej niż w domu rodzinnym,a jednak przeważa lęk przed wyjazdem. ZAWSZE po wakacjach, po przerwach świątecznych... Nie wiem kiedy to się skończy i mam ochotę się poddać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Veille, witamy na forum.

 

Brak kasy to wymówka. Jest bezpłatna psychoterapia w ramach NFZ. Wystarczy mieć skierowania od lekarza rodzinnego albo lekarza psychiatry. Leki też są bezpłatne, jak np. Anafranil albo niektóre na ryczałt za 3,20zł.

podpisuję się pod tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!