Skocz do zawartości
Nerwica.com

martwię się o swoją dziewczynę, nie wiem co robić..


qweqaz

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, nie wiem co już mam robić dlatego postanowiłem napisać tutaj.

Od jakiegoś czasu źle się dzieje z moją dziewczyną, mam wrażenie że totalnie sobie nie radzi ze swoimi problemami i nie chce się do tego przyznać.

Ma problemy w szkole, w dumu, sama ze sobą i swoją przeszłością. Jej matka ją dręczy, atmosfera w domu jest chora i myslę że to stanowi przyczynę jej zachowania, Albo to ja jestem tą przyczyną. Ale od początku, jesteśmy ze sobą już ponad rok czasu, bardzo mocno ją kocham i wiem że ona też mnie mocno kochała (kocha?).

Jednak już od ponad miesiąca jest źle a nawet tragicznie między nami. Ja studiuję, ona mieszka obecnie ponad 100 km ode mnie. Od jakiegoś czasu jest strasznie nieobecna, olewa wszystkich na których kiedyś jej zależało i ktorym starsznie zależy na niej, np swoją przyjaciółkę. Powiedziała że przestało jej na wszystkim zależeć i chce umrzeć. Twierdzi że nie jest tą samą osobą którą była.