Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nieogarnięty facet "po związku"


Rekomendowane odpowiedzi

Hej hej :) chciałabym Was prosić o radę, ocenę sytuacji, zależy mi zwłaszcza na opinii facetów. :D ale dziewczyny też proszę o komentarz, może miałyście podobne sytuacje. :smile: Jestem studentką pierwszego roku, Na moim kierunku nie ma za dużo facetów; może z 60 na 140 dziewczyn :D Dlatego też szybko wyleczyłam, sie z nadziei, że przeżyję jakieś love story. Podobało mi się kilku facetów, ale oni nie zwracali na mnie uwagi, to dałam sb siana. Był taki jeden, który podobał mi się od samego początku jak cholera, wiedzialam też, że pisał z moją koleżanką(z którą znam się z przed studiów), ale raz, że ona nie była zainteresowana, a dwa, że z tego co mi wiadomo, on tak pisał z większością dziewczyn z naszego kierunku. Nie jest jakiś superprzystojny, typowy przeciętniak. Odpuściłam go sb na wstępie, tym bardziej, że wiedziałam, ze rzuciła go dziewczyna, a miałam wcześniej przykre doświadczenia z facetem po związku. Tymczasem kiedyś całkiem przypadkowo wpadliśmy na siebie pod uczelnią i razem z moimi dwiema koleżankami przegadaliśmy dobre dwie godziny czekajac na zajęcia. Z zazdrością patrzyłam, jak on wgapia się w jej dekolt(Matka Natura nie obdarzyła mnie tak bujnym biustem :D :D :D ), ale był to okres w którym wciąż jeszcze miałam wyjebane, po poprzednim rozczarowaniu facetem, więc jakoś to przełknęłam. Po paru dniach on się do mnie odezwał na fejsie, potem dał mi swój numer i codziennie pisaliśmy, Mieliśmy wspólne tematy, lubimy podobną muzykę, interesujemy się historią. Spotkaliśmy się na juwenaliach, było miło, przez cały koncert obejmował mnie w talii, potem odprowadził za rękę do koleżanek i pocałował na pożegnanie. Byłam nim oczarowana i myślałam że to bd początek czegoś więcej. Ale on dalej pisał w koleżeński sposób, bez aluzji do związku. Potem zaprosił mnie na piwo ze swoimi znajomymi, ale jakoś dziwnie mnie tam traktował. Poza tym jak już powiedziałam, że idę na autobu