Skocz do zawartości
Nerwica.com

Spamowa wyspa


Etna

Rekomendowane odpowiedzi

cyklopka, masz rację, to nie przedszkole ani terapia indywidualna. Bez sensu :bezradny: I niby jak Ci się to ma przydać do pracy w aptece :shock: ?

 

Fizli, co to znaczy "poić kawą" ( znaczy się w jakich ilościach dziennie ta kawa :shock: ? ). A co do ogłoszenia, to ostatnio są bardzo modne na forum ... możesz spróbować ;) ( ale nie tu, na spamowej, tu się nie przebijesz - trza osobny wątek założyć :P )

 

acherontia-styx, cóż to za przedmiot ?

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cognac, w tym sęk, że ja swojej uczelni nie cierpię :P jak mam tam jechać to jestem ciężko chora, ale zrezygnować już nie zrezygnuję, bo za dużo kasy już w to władowałam (studiuję zaocznie) i w sumie ten rok i 3 miesiące, które mi zostały już przepękam ;) o ile najpierw nie zbankrutuje :evil: a no i magiczne 'mgr' przed nazwiskiem może mi się do czegoś przydać kiedyś - nigdy nic nie wiadomo.

 

A studia po przerwaniu zawsze można wznowić ;) sama kiedyś przerwałam i po roku wznowiłam ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ferdynand k, jadę od sierpnia na setce Sulpirydu.

 

cyklopka, hej hej! Moja koleżanka ma ukochane zwierzątko Natanka. To taki robot, jeździ po mieszkaniu i sprząta. Też podobno umie słuchac, niestety nie reaguje na wołanie, bo ukrył jej się ostatnio pod kanapą i mimo rozpaczliwych "Natanku, Natanku ,gdzie jesteś" skórkowaniec się nie odezwał. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

acherontia-styx, no co Ty, po lekturze Twoich postów, w życiu bym nie powiedziała, że nie lubisz swojej uczelni :) Ja też właśnie st. zaocznie i olałam, trudno :/ Jestem na dziekance, tylko że nie mam gdzie wrócić bo się kierunek nie otworzył no i trochę kicha...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach