Skocz do zawartości
Nerwica.com

Spamowa wyspa


Etna

Rekomendowane odpowiedzi

Odpowiedziałam na kilka ofert związanych z pisaniem: poradników i krótkich ofert reklamowych. Jakbym dostała cokolwiek bym się ucieszyła. Mogłabym bym zarabiać 300 zł ale miałabym to na wynajem mieszkania czy rachunki za internet, telefon

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

comatom, Aluś, watpie żebym dostała, ale jeśli nie będę próbować to na bank nie dostanę, a tak to mam nikłe szanse, ale zawsze jakieś sa.

 

-- 04 mar 2014, 20:51 --

 

Chciałabym pisać te poradniki, bajka :105:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aluś, straciłam nadzieję.Szukam pracy chyba ze dwa-trzy lata. Zgłaszałam się na sprzątaczkę głównie, to mnie nie chcieli bo nie mam doświadczenia, na portiera to poszukiwali mężczyzn, do pracy biurowej to niektórzy wiedzą jak się skończyło, albo nie mam odpowiednich kwalifikacji albo doświadczenia jeszcze opcja że mieszkam na wsi i nie mam połączenia czy prawo jazdy bo też było wymagane w kilku firmach. :bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[videoyoutube=4coXJyPTB6A][/videoyoutube]

 

-- 04 mar 2014, 22:08 --

 

[videoyoutube=nm6DO_7px1I][/videoyoutube]

 

-- 04 mar 2014, 22:10 --

 

[videoyoutube=_exp4C8bNfE][/videoyoutube]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aluś, teraz szukam pracy zdalnej ale te ciekawsze oferty to dla programistów.O tym, żeby pisać i zarabiać to mogę tylko pomarzyć, a naprawdę nie zależy mi na wysokim wynagrodzeniu. Mogę pracować za parę groszy. Marzę żeby się wyprowadzić, wziąć ze sobą Pętenie bo jeśli będę pracować zdalnie to chetniej mi wynajmą jeśli 24 godz/dobę będę miała psa na oku. Byłoby cudnie, a pisać w domu nie mogę bo albo brat gada do siebie za ścianą albo drugi pijany coś odpierdala. :bezradny:

Udostępnij tę odpowiedź