Skocz do zawartości
Nerwica.com

Pożegnanie


Gość SmutnaTęcza

Rekomendowane odpowiedzi

Aurora92,

 

[videoyoutube=cR_YpBlJOeY][/videoyoutube]

 

"Nie, nie umieraj !!! Nie umieraj, dżdżownico !!!

Nie, nie umieraj !!! Nie umieraj, dżdżownico !!!"

 

:D

 

Aurorka, no weź przestań :P Tyle chłopa z foruma zdążyło się już na Ciebie napalić, a Ty właśnie teraz chcesz odejść ? :D Nie rób nam tego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziecko rzuca się na podłogę, krzyczy i wali o nią pięściami, a ludzie się zbiegli i łapią się za głowy... Ja jestem kiepskim psychologiem, nie znam się, ale takie mam wrażenie, że tym tematem szukasz z kimś rozpaczliwie kontaktu, nawet może o tym nie wiesz lub chcesz wzbudzić jakieś zainetersowanie, nie litość czy pomoc, ale zainteresowanie. Nie wiem czy chodzisz na terapię i bierzesz leki, ale powinnaś, powinnaś znaleźć sobie zajęcie, pierdolić społeczeństwo, jeśli nigdy z Tobą w jednym szeregu nie szło, chodzi jedynie o to, żeby z czegoś potem żyć, a czy Cię lubią? Jeśli nie pracujesz w handlu to kogo to obchodzi? To do końca studiów jeśli idą zgodnie z planem masz dwa lata, chyba, że zakończysz po licencjacie, przerwanie to byłby wielki manifest, ale najbardziej odbije się on na Tobie, może rodzice się tym przejmą, nie znam Twojej sytuacji w domu. Powinnaś zacząć od małych kroków, powinnaś może nawet dać czasem komuś w ryj, ale nie możemy się nad Tobą użalać, bo Ty to sama robisz za dziesięciu, zmień to, bo w tym utoniesz.

 

Pisałem to w dużej mierze opierając się na moim przypadku, bo widzę pewną zbieżność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę tego zrobić tylko przez niego... Ale ogólnie przez samotność. Mam dosyć i jej, i ciągłego bycia odrzucaną... Chciałam tylko rozmowy i zrozumienia, trochę ciepła, a skoro nawet tego nie dostałam, to moje istnienie nie ma już sensu...