Skocz do zawartości
Nerwica.com

niebo płacze, a wraz z nim moje wewnętrzne dziecko :(


Annika

Rekomendowane odpowiedzi

Często zastanawiam się kiedy popełniłam błąd, kiedy to wszystko się zaczęło, od kiedy moje życie przepełnione jest cierpieniem i smutkiem. Nie wiem...

Wielokrotnie już próbowałam sobie z tym radzić, "ulepszyć moje życie", wierzyć z to że tak naprawdę jestem panią mojego losu i to tylko i wyłącznie ode mnie zależy to czy jestem/będę szczęśliwa - cały czas jednak upadam, brak mi sił, zatracam się, żyję na huśtawce emocjonalnej nie potrafiąc znaleźć balansu, harmonii... no ale zacznę od początku, kim jestem?

 

Mam prawie 23 lata, studiuję, mieszkam w dużym mieście. Jako dziecko byłam niesamowicie szczęśliwa, potem nagle wszystko powoli zaczęło się psuć.

W wieku ok. 13/14 lat pochłonął mnie świat, chory świat odchudzania - na przemian głodziłam się i objadałam, później stałam się bulimiczką. Przeklinam moment w którym weszłam na pierwszą stronę, przeczytałam pierwsze zdanie... Młodej osobie, bez ukształtowanego kręgosłupa wartości nie trudno zaimponować - a mnie...mnie zaimponowało zniszczenie, destrukcja. Czytając o młodej dziewczynie nienawidzącej siebie i swojego ciała do tego stopnia że nie może na nie patrzeć, że wstydzi się go tak potwornie że przyprawia ją o mdłości...zastanawiałam się - ale czy tak można?

Parę lat później stałam się taka sama.

 

Moje życie od niemalże 6/7 lat przepełnia nienawiść do samej siebie, nie potrafię się zaakceptować, stoję w miejscu, niszczę się.

Kiedyś byłam bardzo ambitną osobą, a teraz - gdzie ta ambicja?...