Skocz do zawartości
Nerwica.com

Spore problemy z koncetracją, pamięcią, pracą


Nicky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam obecnie dużo problemów zdrowotnych, zwłaszcza finansowych oraz ze sobą:). Ale głównie z pracą. Pracuję jako ulotkarz. Tutaj narzekam na marudzących ludzi, którzy czepiają się już dla samej zasady, wszystkie te służby ochroniarskie i domofony. Szef najlepiej by chciał by było szybko, by wykiwać tych ochroniarzy etc. Mimo wszystko pracuję dla niego od ponad roku (no bo płaci jednak), niedawno dodatkowo zatrudniłem się jako dostawca Pizzy na skuter (powód: potrzebuję jeszcze więcej kasy, auta i prawa jazdy nie mam, więc musiał być ten skuter). Tutaj z kolei jest problem z orientacją w terenie, a korzystanie z GPS czy przestrzeganie przepisów ruchu drogowego jednak opóźnia. Ogólnie te dwie prace potrafią pochłaniać nawet 15 godzin w przeciągu doby. W przypadku Pizzy też guzik się znam na żarciu, co do czego. Jestem mocno roztrzepany (tak jak pierwsi pracujący 17-latkowie jeśli nie bardziej) i afera goni aferę.

 

Co niejako jest problemem przez słabą koncentrację i bardzo słabą pamięć (nie jestem w stanie zapamiętać wszystkiego naraz np. jak 3-4 osoby się przedstawia, mogę nie pamiętać tego co robiłem 5 minut temu lub gdzie położyłem telefon minutę temu). Wcześniej pracowałem jako fotograf i też to bardzo przeszkadzało. Czasami mam ochotę rzucić oba te zajęcia w cholerę. Z drugiej strony chcę wyjechać do Niemiec, wcześniej pójść na kurs jez. Niemieckiego. I na tym kursie te problemy mogą być problemem.

 

Z czego mogą wynikać takie problemy z koncentracją i pamięcią i co ważne jak to załatać? Bo jednak jest to problemem przy robieniu czegokolwiek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem może być typowo z mózgiem. Wtedy wiele nie możesz zmienić. Może jakiś drobny trening umysłu by pomógł.