objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez serek87 19 cze 2013, 17:43
kopanie prądem,ospałość,spowolnienie psychoruchowe,mdłości...najgorsze jest kopanie prądem...objawy zaczely sie od 6 dnia bez leku.odstawialam stopniowo - dawka podst. 20 mg potem zeszlam na 15 i na 10 a zespol odstawienny pojawil sie 6 dnia bez leku...leze w lozku,ciezko mi ruszyc sie nawet do ubikacji..... :zonk: :zonk: :zonk: :zonk:
Ostatnio edytowano 19 cze 2013, 23:12 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: poprawiono tytuł wątku poprzez wstawienie spacji :-)
"Wiem,że nigdy nie będę szczesliwa-mogę być jednak wesoła"-Marilyn Monroe przy okazji swoich 35 urodzin...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
28 gru 2009, 01:12
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez Lord Cappuccino 19 cze 2013, 18:54
Wrócić do poprzedniej minimalnej dawki paro przed całkowitą redukcją i pobyć na niej jeszcze jakiś czas- potem odstawić.
albo
Iść do lekarza-przejść natychmiast na fluoksetynę ktora ma dlugi half life, potem odstawic fluo, po ktorej nie ma silnego zespolu abstynencyjnego. Jest to powszechna praktyka wsrod zagranicznych psychiatrów.
albo
Iść do lekarza- doraźnie ratować się hydroksyzyną, chloprotiksenem, diazepamem.
There is no wonder drug, there are only lies...
Nie udzielam porad na pw. Wszelkie inne sprawy mile widziane.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14323
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez serek87 19 cze 2013, 19:28
no to mamy problem-bo nie moge przyjmowac zadnych z tych lekow-staram sie o dzidzie a za dwa dni ma peknac mi pecherzyk graffa-mam monitoring ginekologiczny....jak dlugo takie objawy moga potrwac?
"Wiem,że nigdy nie będę szczesliwa-mogę być jednak wesoła"-Marilyn Monroe przy okazji swoich 35 urodzin...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
28 gru 2009, 01:12
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

objawy odstawieniaparoksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez Lord Cappuccino 19 cze 2013, 19:30
Ciężko powiedzieć- do kilku tygodni. Czasami jeżeli chodzi o ciążę trzeba rozważyć czy potencjalne zyski wynikające z leczenia przewyższają ewentualne szkody wynikające z braku leczenia- w tym wypadku z zespołu abstynencyjnego po paro.

-- 19 cze 2013, 19:32 --

Jak dlugo w ogole przyjmowalas paroksetyne- i jak szybko, co ile dni, robilas redukcje 20->15->10->5->0mg?
There is no wonder drug, there are only lies...
Nie udzielam porad na pw. Wszelkie inne sprawy mile widziane.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14323
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez serek87 19 cze 2013, 19:50
najpierw kilka lat bralam velaxin ale spowodowal ten lek u mnie hiperprolaktynemie i zanik miesiaczki.w grudniu lekarz zamienil velaxin na parogen a teraz odstawiam parogen-od 1 maja bralam po 10 mg i teraz od 10 czerwca nic..
"Wiem,że nigdy nie będę szczesliwa-mogę być jednak wesoła"-Marilyn Monroe przy okazji swoich 35 urodzin...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
28 gru 2009, 01:12
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez Lord Cappuccino 19 cze 2013, 19:54
Raczej wątpliwie, żeby wenlafaksyna spowodowała hiperprolaktynemię, aczkolwiek nieco prolaktynę mogla zawyzyc przez zmiane proporcji pomiedzy serotonina i dopamina (prolaktynostatyną), co moglo wplynac na wzrost prolaktyny. Nie brałaś żadnych neuroleptyków do tego?
There is no wonder drug, there are only lies...
Nie udzielam porad na pw. Wszelkie inne sprawy mile widziane.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14323
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez serek87 19 cze 2013, 19:58
nie nie bralam przy czym po odsawieniu velaxinu i zmieny na poarogen miesiaczka wrocila samoistnie a hormony ustabilizowaly sie...chyba wezme afobam nie wytrzymam tego kopania pradem...
"Wiem,że nigdy nie będę szczesliwa-mogę być jednak wesoła"-Marilyn Monroe przy okazji swoich 35 urodzin...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
28 gru 2009, 01:12
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez Lord Cappuccino 19 cze 2013, 20:01
To kopanie prądem to tzw. brain shivers, brain zaps. Ogolnie wenlafaksyna i paroksetyna z SSRI/SNRI sa najgorsze w odstawianiu jesli chodzi o nasilenie objawów abstynencyjnych.
There is no wonder drug, there are only lies...
Nie udzielam porad na pw. Wszelkie inne sprawy mile widziane.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14323
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez serek87 19 cze 2013, 20:04
afobam moze te objawy zmniejszyc?
"Wiem,że nigdy nie będę szczesliwa-mogę być jednak wesoła"-Marilyn Monroe przy okazji swoich 35 urodzin...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
28 gru 2009, 01:12
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez Lord Cappuccino 19 cze 2013, 20:06
Doraznie na pewno pomoże.
There is no wonder drug, there are only lies...
Nie udzielam porad na pw. Wszelkie inne sprawy mile widziane.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14323
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez serek87 19 cze 2013, 20:07
tylko nie wiem ile lykanc 0,25 czy 0,50....zebym nie przesadzila... :shock:
"Wiem,że nigdy nie będę szczesliwa-mogę być jednak wesoła"-Marilyn Monroe przy okazji swoich 35 urodzin...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
28 gru 2009, 01:12
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez Lord Cappuccino 19 cze 2013, 20:08
Typowa dawka to 0,75 do 1,25mg raz przed snem albo 3x 0,5mg w ciagu dnia.
There is no wonder drug, there are only lies...
Nie udzielam porad na pw. Wszelkie inne sprawy mile widziane.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14323
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez serek87 19 cze 2013, 22:29
wzielam 0,75...kopniecia pradem dalej sa ale jakby delikatniejsze...mam nadzieje ze to ustapi bo chce zajsc w ciaze i nie zrobic krzywdy dziecku... :zonk: nigdy wiecej nie siegne po antydepresanty...ciekawe skad sie bierze to kopniecie pradem,szukalam troszke w necie i pisze wszedzie ze przyczyna jest nieznana...
"Wiem,że nigdy nie będę szczesliwa-mogę być jednak wesoła"-Marilyn Monroe przy okazji swoich 35 urodzin...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
138
Dołączył(a)
28 gru 2009, 01:12
Lokalizacja
Dąbrowa Górnicza

objawy odstawienia paroksetyny-jak sobie pomóc?

Avatar użytkownika
przez *Monika* 19 cze 2013, 23:16
serek87, Samemu nie odstawia się leków. To ryzyko.
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18858
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do