Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Czy arypiprazol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?  

68 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy arypiprazol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

    • Tak
      42
    • Nie
      13
    • Zaszkodził
      24


Rekomendowane odpowiedzi

Gość

To jest ciekawy lek. Nie mogę zrozumieć jak lek działający agonistycznie na D2 może mieć działanie antypsychotyczne. To takie połączenie wszystkich leków - agonista 5-HT1a jak Buspiron, antagonsta 5-HT2 jak mianseryna i częściowy agonista D2 - trochę jak agoniści dopaminy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czy stosowal ktos z was abilify wraz z ssri? I czy dla "nie schizofrenikow" można miec ten lek jako refundowany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktos sie orientuje czy Abilify jest refundowane do leczenia pacjentów z poważnymi urojeniami (nie omamami), czyli paranoje ksobne itp. ?

Zależy mi na odpowiedzi, z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wiecie, że można gryźć ziemię po tym leku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Masz z tym jakieś osobiste doświadczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

W ulotce nagła nie wyjaśniona śmierć jest skutkiem ubocznym i to niezbyt częstym :D Jeszcze można dostać ataku serca, wylewu - fajny lek a niby tak mało ma mieć kutków ubocznych a jest ich cała gama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie histeryzowałem bo myślałem wtedy, że psychiatra chce mie nim zabić! Miałem jakieś uczucie wyjścia z ciała, kłucia w głowie i to był dowód, że lek mnie truje. Z resztą do tej pory nie mam pewności czy nie chciał mnie tym świństwem zabić.

Straszny jadłowstręt mam po tym leku i dlatego go odstawiam i będę miesiąc bez neuroleptyku. Ciekawe czy psychoza wróci :hide:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam biorę Abilify w połączeniu z zolafrenem, (Polecam) wcześniej leczyłem się samym zolafrenem co powodowało senność, ostatnio lekarz zmienia mi leki i jest lepiej. Tylko trochę się boję bo podczas epizodów choroby miałem bezsenność. (Z tym, że występowały one tylko po odstawieniu leków czego nie zamierzam powtarzać)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

mój znajomy dostał lek abilify (arypiprazol/aripiprazol) jestem ciekawa jak to działa? jakie ma działanie ? jakie skutki uboczne? jak długo musi być podawany ten lek ? czy nie jest szkodliwy? czy zmiany które wywołuje są trwałe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piorunka, poprawiłam :D to są abiliFy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

linka dziękuję :uklon: ,kolega mi dyktował przez telefon nazwę :D mogłam coś pomylić :oops:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piorunka, najlepiej jak spytasz chłopaków z CHAD oni to brali/biorą o ile pamiętam, będą najwięcej wiedzieć :smile:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

linka no może się któryś odezwie i mi odpowie na pytania,które zadałam :tel:

 

[Dodane po edycji:]

 

czy przy zdiagnozowanym :

zespół lękowo-depresyjny

powinno się stosować abilify?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amon_Rah,

A czy on wykazuje działanie przeciwlękowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Warto zauważyć, że dla nie-schizofreników jest kosmicznie drogi. Za DOZ - 15 mg x 28 tabletek = 410 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednakowoż, Ale to może być zaleta :mrgreen: Jakbym taki drogi lek brała , to od samej wiary w jego cudowność bym się lepiej poczuła:)) A poważnie mówiąc to mnie ewentualnie bardzo malutka dawka interesuje jako wspomagacz , aktywizator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiola173, nic mi nie wiadomo, żeby działał przeciwlękowo. Raczej może wzmagać lęki, skoro działa aktywizująco.

No na logikę tak , ale np fluanxol działa aktywizująco i przeciwlękowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

dziękuję za odpowiedzi :uklon:

 

[Dodane po edycji:]

 

mój znajomy jest w szpitalu psychiatrycznym,ma zdiagnozowany zespół lękowo-depresyjnyi podają mu raz dziennie 15 mg abilify.

co o tym sądzicie?

na niego ten lek działa otępiająco wręcz usypiająco.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Amon_Rah thx

 

somebody123 pozdrawia was serdecznie :) i dziękuje za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Abilify to najlepszy lek, całkowicie eliminuje derealizację i inne urojenia. Dzięki niemu wyszedłem z tak ciężkiej choroby, jaką jest derealizacja. Polecam wszystkim ten lek. Naprawdę warto, zwłaszcza ze 15 mg jest refundowane. Osoby, które są chętne porozmawiać na temat tego leku zostawiam gg: 9125439. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam od trzech dni stosuję lek Abilify.Czuję się jakoś dziwnie,mam nudności i denerwują mnie wszelakie zapachy.Jakie macie objawy negatywne po tym leku?

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie tego leku.Otóż zażywam go od pięciu dni,jest bardzo źle..Nie mogę spać,czuję się wypoczęta,drażnią mnie wszelakie zapachy,boli mnie żołądek i mam potworne nudności oraz biegunkę..Mam pytanie,czy mam odstawić ten lek,bo czuję,że dłużej tego nie wytrzymam..Myślicie,że objawy te same znikną?Proszę poradźcie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Martuska_83, Przeczytaj ulotkę , tam wyraźnie jest napisane ,ze przez jakieś dwa tygodnie może być bardzo źle . Jeżeli po dwóch tygodniach nie będzie poprawy ruszaj do lekarza ....niestety zmiana ( odstawienie ,ably) najczęściej odbywa się w warunkach klinicznych . To dobry lek ,tylko w niektórych ,rzadkich ,wypadkach szkodzi . Wiec uzbrój się w cierpliwość i czekaj na poprawę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym wiedziec jak dlugo czekaliscie na dzialanie przeciwlekowe i depresyjne??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, czy to prawda że Abilify jest refundowane w CHAD TYLKO podczas manii?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×