Skocz do zawartości
Nerwica.com

Czy Was też wkurza jak ludzie śmiecą ?

Schwarzi

Rekomendowane odpowiedzi

Może temat głupi ale strasznie irytuje mnie pewne zjawisko tzw. "śmiecenia w miejscach,w których są ludzie,którzy i tak za nas posprzątają".

Nienawidzę brudasów, syfiarzy itp. Niestety, odkąd jestem studentką NOTORYCZNIE spotykam się ze śmieceniem w miejscach publicznych, akademikach,na uczelni itp. przez ludzi (wydawałoby się) dorosłych !

Aktualnie walczę ze śmieceniem w moim akademiku ale nie mam już żadnych pomysłów.

Ludzie z mojego piętra ( z innych też ale to mnie akurat najmniej obchodzi) ciągle zostawiają butelki, puszki, fajki,papierki,rozlane soki itp. po melanżach,które urządzają sobie w weekend, najczęściej w kuchniach.

Ja rozumiem, gdyby do tego kosza mieli daleko,gdyby musieli wychodzić z akademika czy coś ale nie- aż dwa kosze stoją w kuchni, dosłownie parę centymetrów od stojących butelek. Niech ktoś mi LOGICZNIE wyjaśni ten fenomen- jak można być takim syfem ? Kurde, gdyby to było gimnazjum to bym zrozumiała ale dorośli ludzie ?

Próbowałam apelować do śmieciarzy z akademika ale nie pomogło-wręcz przeciwnie. Butelki nie zostały sprzątnięte i przez cały weekend ktoś,kto chciał sobie przyrządzić jedzonko mógł poczuć się jak na melinie-cudowny klimat ! Dodam,że tydzień później znowu był syf, jeszcze większy,bo ktoś rozlał sok na podłogę i nawet łaskawie po sobie nie wytarł.

Wk*rwiają mnie tacy ludzie. Nie wiem, jak wgl. można być takim człowiekiem. Razi mnie nie tyle samo śmiecenie, ile arogancja, brak poszanowania dla drugiego człowieka,egoizm i szczeniactwo takich osób. Śmieszne jest to,że parę tygodniu temu,na grupie na fejsie pojawił się wpis "imprezujących",który "ośmieszał" ludzi kablujących do portierni z powodu zbyt głośnych imprez. Imprezowicze twierdzili,że "jesteśmy DOROŚLI i powinniśmy umieć rozmawiać,a nie kablować". Śmieszne, bo parę z tych szczekających, notorycznie śmieci na korytarzach swoich pięter.