Nowa

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Nowa

przez Savannah 13 lis 2015, 01:36
Cześć
Trafiłam tutaj przez przypadek i stwierdziłam, że się tutaj zatrzymam. Jestem osobą, której bardzo trudno jest nawiązywać nowe kontakty, która boi się panicznie odrzucenia i tego, że może stracić bliskich ludzi, których wokół siebie ma niewiele. Moje problemy sięgają dzieciństwa, ojciec alkoholik... Sytuacja w domu sprawiała, że zawsze chodziłam zamknięta w sobie. Mimo tego , że gdy byłam w wieku ok. 17 lat sytuacja się poprawiła, ponieważ ojciec zaczął się leczyć, to nie cofnęło tych złych wspomnień mnie nie zmieniło. Teraz kiedy studiuję i pracuję z dala od domu często czuję się bardzo samotna i bezradna, ponieważ nic nie mogę z tym zrobić, mimo że bardzo chcę. Mam dużo obowiązków, którymi próbuje tuszować wszystkie myśli, ale przychodzą ciężkie płaczliwe momenty kiedy trudno mi sobie poradzić. Już od dawna myślę o tym, żeby iść z moim problemem do psychologa, ale brakuje mi odwagi, dlatego cieszę się, że tutaj trafiłam.

Nowa

przez Eteryczna 13 lis 2015, 01:48
Savannah, Witaj na forum:) psychoterapia to bardzo dobry pomysł w Twoim przypadku by pomóc samej sobie zniwelować objawy traumatycznych przeżyć.
''Odwaga to nie brak strachu, lecz świadomość, że coś jest ważniejsze niż strach. Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale.
Spiewaj jakby nikt nie słuchał..
Tańcz jakby nikt nie patrzył..
Kochaj jakby nikt Cię nigdy nie zranił..
Żyj jakby niebo było tu na ziemi..

Nowa

przez warrior11 13 lis 2015, 12:19
Savannah,
Witaj, zrobiłaś właśnie jakiś krok,żeby przerwać swoją samotność.
Nawet,gdy czujesz,że sobie nie radzisz,pamiętaj,że nie jesteś wcale taka bezradna jak myślisz.
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Nowa

przez SrebrnaSowa 13 lis 2015, 12:28
Witam i ja forum.