Skocz do zawartości
Nerwica.com

Cześć!


ŻyjącyWłasnymŻyciem

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

Jestem studentem 2 roku, bardzo mi zależy na jak najlepszych ocenach i jak najlepszej wiedzy stąd każdą chwilę poświęcam na naukę. Jestem w stanie zrezygnować z hobby i kontaktu z ludźmi. Codziennie rozmawiam z rodzicami i bratem, ale przez telefon. Niestety bywają takie dni jak dzisiaj, że rodzice są zajęci, albo po prostu 10minutowa rozmowa nie pomaga mi przetrwać całej soboty, którą spędzam sam w pokoju. Mówiąc wprost, potrafię się rozkleić, ale wiem, że za chwilę i tak zacisnę zęby i znowu dam z siebie 100% i będę w stanie się uczyć. W czwartek późno wróciłem z zajęć i po kilku nocach, w które mało spałem czułem się jakbym był pijany. Trochę się przestraszyłem i postanowiłem odpocząć. Niestety gdy teraz odpoczywam, moje myśli błądzą, a że rodziców nie ma pod telefonem nie mam nawet z kim porozmawiać.

Najchętniej chciałbym poznać jakąś dziewczynę, która byłaby moją bratnią duszą, ale nie mam czasu na rozglądanie się za nimi i zapoznawanie.

Stąd postanowiłem dołączyć do jakiejś internetowej społeczności, bo może będzie to dobra alternatywa, żeby porozmawiać z ludźmi.

Lubię czytać książki o psychologii, rozwoju osobistym i motywacji, więc myślę że nie tylko będę szukał pomocy, ale może komuś będę w stanie pomóc i zmotywować go do działania.

Dobrej nocy życzę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj ŻyjącyWłasnymŻyciem!

 

Jesteś ambitnym perfekcjonistą, jeśli chodzi o naukę, i nie potrafisz sobie "odpuścić". Czy unikanie kontaktu z ludźmi to Twój świadomy wybór, czy po prostu kontakty towarzyskie Cię męczą, są dla Ciebie jakąś trudnością, dlatego wybrałeś alternatywę w postaci kontaktów wirtualnych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co tu w ogóle napisałeś? Masz jakiś problem? Czy tylko szukasz dziewczyny? Jeśli tak, to na randki online.