Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 02 lip 2015, 07:53
Dzień dobry!!!

Niewiarygodne , co dziś sobie zrobiłam. Wieczorem nastawiłam budzik jak zwykle ( taki rytuał, dający nadzieję, że jak normalnego człowieka obudzi mnie dzwonek, a nie lęki) i nie uwierzycie, zamiast na 7.30, nastawiłam na 5.30 ( w głowie mam tą okropną godzinę). I może dziś po raz pierwszy udałoby mi się pospac, to zadzwonił budzik. :hide:

Miłego dnia Wszystkim!

JERZY1962, Hej! Jak się dziś czujesz?
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7651
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 02 lip 2015, 07:55
DarkMaster, Hej! Może jesteś cyborgiem i potrzebujesz godzinkę snu... ;) Dziś kolejne podejście do zakupu okularów?
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7651
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 02 lip 2015, 08:02
kosmostrada, Ot pech się zdarzył :) Jutro nastaw na 6:30 dla kompromisu ! :P

To kiedyś byłem antycyborgiem. Może i by mi to pasowało, ale nie teraz, kiedy nie mam jak zapchać czasu i kiedy kładę sie o 1 i tak się wierce cztery godziny, szału można dostać.

Koniecznie, poszły wstępne plany że jutro mam całodniowy wypad w trasę, więc muszę mieć jakieś rzeczy do lansu :D Dziś niestety bez planu i już od rana coś mnie męczy, staram się odganiać myśli ale gdzieś tam się przebijają.

Twoje plany na dziś, to ?
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 lip 2015, 09:02
Hey Kochani:********
U mnie koszmar od 4 rano , mam spadki cukru okropne i co chwile mi slabo :hide: :hide: ssalam glukoze w kostkach i zjadlam sniadanie duze no ale poki co tylko troche lepiej . Zauwazylam ze mam to dziadostwo po duzych stresach , zreszta lekarze mi powoedzieli ze to przez nerwice bo moj organizm nie pracuje jak nalezy.

kosmostrada, Kochana:********* moze organizm juz sam zaczyna sie przestawiac i powolutku sen wracac bedzie?:) Za to trzymam kciuki!

JERZY1962, DarkMaster, witajcie :papa: :papa: :papa: :******
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15908
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 02 lip 2015, 09:13
platek rozy, Witam, Witam :) Musisz znaleźć kogoś, kto Ci trochę posłodzi :P
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 lip 2015, 09:20
DarkMaster, oj mam takiego , mam , znalazl sie ;)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15908
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 02 lip 2015, 09:25
platek rozy, Szczęściara :)
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 02 lip 2015, 10:28
DarkMaster, znam ten ból jak się nie może spać, coś przekichanego.

kosmostrada, pospałaś byś dłużej jakby nie ten zegarek.

platek rozy, witaj ;)
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9399
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 lip 2015, 10:39
JERZY1962, jak sie masz Jerzyku????

DarkMaster, poki co tak :)



Wrzucilam pranie do pralki , wyschnie mi bo upal.No zdechla jestem i zmartwiona.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15908
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 02 lip 2015, 10:53
Udało mi się podrzemać! To wielki sukces o tej porze. Znów miałam fajny sen, gdzie byłam nieustraszona i pełna poweru. Wstałam oczywiście zamulona, wiele nerwicowców unika drzemek w ciągu dnia ze względu na ten stan osłabienia po obudzeniu, ale dziabnęłam kawkę, zjadłam małą kanapeczkę i czekam aż mi styki zaskoczą. Plus urlopu jednak, że pełen luz i czas na wszystko.

DarkMaster, No ba, lans musi być, to humorek poprawia. :great: Coś dziś jeszcze wymyślisz.
Ja mam plan przełamania kolejnej granicy strefy komfortu, chcę poptuptać do urzędu, mam sprawę. A tak to powoli ruszenie zaplanowanych na wakacje mega porządków - czyli wyrzucać, oczyszczać, robić przestrzeń. Jak w głowie... ;)

JERZY1962, No wszak będzie kolejne podejście do spania, zobaczymy, tym razem budzika dopilnuję.

platek rozy, Plateczkowa*****, Kochana , jest troszkę lepiej? Czy coś możesz jeszcze poradzić, czy po prostu czekasz, aż to się unormuje ?
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7651
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Megi_ 02 lip 2015, 10:58
Witajcie moi kochani :****
Jutro wyjezdzam na 2 tygodnie...a od niedzieli walczę z mega atakiem nerwicy :why: od tego odechciewa mi sie gdziekolwiek jechac bo boje sie jak sie bede tam czuc. Do ataków paniki doszły mocne nudności... Nigdy tak nie miałam. Mało co jem...Ratunku :( Czy to wszystko od nerwicy? Czemu niszczy mi tak wyczekane wakacje. Biore Xanax 0,5mg bo inaczej to z domu sie nie rusze. Wiem ze powinnam raczej doraźnie, ale nerwica mnie powala :( Budze sie o 5 rano, mokra i zdenerwowana.
Ostatnio edytowano 02 lip 2015, 11:02 przez Megi_, łącznie edytowano 1 raz
..."Troszczysz się i niepokoisz o wiele, a potrzeba mało..." ( Łk 10, 42)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
466
Dołączył(a)
29 paź 2013, 16:08
Lokalizacja
Wrocław

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 lip 2015, 11:02
kosmostrada, super ze pospalas :yeah: bardzo sie ciesze! Power w ciagu dnia nadejdzie:) A wiesz ze ja ostatnio oddalam do kontenera dla caritasu 9 bluzek ktore juz byly na mnie z a male albo w ktorych wiedzialam z e chodzic nie bede.To w ramach odkurzania szafy :)

Tak teraz juz troche lepiej ale musze dzis uwazac na siebie bo beda mnie takie fazy lapaly. Nie mam zadnych tabletek bo mam to wlasnie na tle nerwicowym i mam tylko glukoze na podniesienie cukru we krwi . :bezradny: tylko to dostalam , mam taka w formie kosteczek Obrazek
Ostatnio edytowano 02 lip 2015, 11:11 przez platek rozy, łącznie edytowano 1 raz
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15908
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 lip 2015, 11:05
Megi_, Oj :******** mysle ze to faza ze czlowiek wyjezdza gdzies daleko , gdzie nie bedzie wsrod sobie znanych i oswojownych miejsc i dlatego tak Cie zlapalo . tak niestety mamy , kazde nowe miejsce jest dla nas niczym wejscie Na Mount Everest i wszytsko co nowe przeraza. Moze jednak wybierz sie do psychiatry po powrocie?????

Mnie na mdlosci T kazala wdrazac cwiczenia oddechowe Jacobsona.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15908
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 02 lip 2015, 12:00
JERZY1962, 3 tydzień tak ciągnę...

kosmostrada, Powodzenia życze w takim razie :tel2: Ja na dziś wymyśliłem kompletne czyszczenie napędu w rowerze, ale cholera jest ze mną gorzej... Wczoraj odezwała się była, do tego za 2 dni urodziny, pierwsze bez niej od 3 lat. Spędze je sam. Mam żal do tych wszystkich ludzi cieszących się na plażach itp, zwłaszcza par. Czuje się samotny i inny... Zaczynam bardzo żałować, że pozwoliłem jej odejść... :((

Megi_, Cześć :* Współczuje stanu. Dasz radę, wierzę w Ciebie.
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 9 gości

Przeskocz do