Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 11 gru 2013, 11:03
Ahahahahahaha Jaki Mis :roll: :mrgreen:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 11 gru 2013, 11:11
PJT, hej :D
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 11 gru 2013, 11:53
Hej! :) ja srednio spalam, znow ciezko bylo zasnac, i jakos gardlo mnie boli.
Powinnam dzisiaj isc do pracy, bo od jutra szefa nie bedzie przez 2 dni, wiec moze bedzie chcial zapytac czy mam co robic. Ale tak mi sie nie chce.... ze nie wiem czy pójdę :) no nie mam sił!
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 11 gru 2013, 11:54
Hej nerwa, jak nastrój ?
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 11 gru 2013, 11:57
nerwa, znow cos Cie bierze? grypa?

PJT, Czesc :D
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 11 gru 2013, 11:59
hania33, heja jak tam u CIebie ? jak juz pisalas to powiedz :P
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 11 gru 2013, 12:02
Taki nastroj zniechecenia mam jakos ostatnio :-/ Nic mi sie nie chce robic...
A z tą chorobą to wlasnie nie wiem, narazie lekko gardlo mnei boli, ale wczoraj rozmawialam z kolezanka w pracy i ona złapała jakas infekcje i ledwo mowi, wiec juz sie zastanawiam czy nie mam tego samego :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 11 gru 2013, 12:07
nerwa, Teraz panuja chorobska , taka pogoda..tez mam dzis nerwy , jutro psychiatra.. :twisted:

-- 11 gru 2013, 12:08 --

PJT, Co mam powiedziec?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 11 gru 2013, 12:08
Wstaję rano, otwieram o czy i już wiem.. ZNOWU TRZEBA NIESC TEN JEBANY KRZYŻ.
świat lubi znieczulić
trzeba żyć nieustannie goniąc sny.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5703
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 11 gru 2013, 12:08
neon, Niestety.. :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 11 gru 2013, 12:12
pchac ten wózek do przodu... :) co za zycie!
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 11 gru 2013, 12:15
PJT, :?:

-- 11 gru 2013, 12:16 --

PJT, co pisałam? gdzie? :!:

-- 11 gru 2013, 12:26 --

PJT, Z nikim dziś nie pisałam.. :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez PJT 11 gru 2013, 12:28
Hania mi chodziło o to czy w poście dziś już pisałaś jak się czujesz, a jeżeli pisałaś to napisz mi że tak było, ot wszystko
Restate my assumptions: One, Mathematics is the language of nature
I know the pieces fit.
Avatar użytkownika
PJT
Offline
Posty
5592
Dołączył(a)
01 paź 2013, 12:19

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez hania33 11 gru 2013, 12:29
PJT, Dzis zle sie czuje..znów lęk wewnętrzny.. :(
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 12 gości

Przeskocz do