zadajesz pytanie

Różnego rodzaju gry oraz zabawy. Subforum powstało w celu odciążenia innych, bardziej merytorycznych działów, które były bombardowane nowymi postami.

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez Rebelia 16 kwi 2015, 19:38
lista jest dluga i pokrecona, wole nie wymieniac bo sie ktos obrazi i dostane w morde

kogo z tego forum chcesz poznać?
(odbijam piłeczkę, he)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez elo 16 kwi 2015, 19:45
ARASZE EHEHEHEH CIEBIE ekipe z trojmiasta ofelie robo reibena barbie hujenke exo guernone i moge tak wymieniav do ranca

kogo stad nie chcialbys spotkac
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7658
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez Rebelia 16 kwi 2015, 19:47
ej teraz dostane w morde jak wymienie ;p

zapraszasz do siebie na wódżitsu? czy u buksona?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez elo 16 kwi 2015, 19:49
nie trzeba mnie dlugo przekonywac zwalamy sie do niego

kiedy planujesz jakis trip
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7658
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez Rebelia 16 kwi 2015, 19:50
jestem otwarta na propozycje, nic nie planuje, spontan na sto pro

a kiedy masz czas na tripa?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez elo 16 kwi 2015, 19:52
tak najblizej to majowka

robisz co wtedy
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7658
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez Rebelia 16 kwi 2015, 19:52
majowka ok jest

wait, wlasnie sie zgadujemy na pochlej?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez elo 16 kwi 2015, 19:54
no tak jakby

bierzemy jeszcze kogo
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7658
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez hobbyturysta 16 kwi 2015, 19:56
:mrgreen: :105:
The truth is... everyone is going to hurt you. You just have to decide... who is worth the pain.

http://www.youtube.com/watch?v=EK_Fe4wL-t4
http://www.youtube.com/watch?v=3A5uf8FE ... plpp_video
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5668
Dołączył(a)
18 lut 2014, 23:55
Lokalizacja
Bukareszt

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez Rebelia 16 kwi 2015, 19:56
dzwoń do buki, niech chlodzi alko i pucuje szklo no i umyje podloge

reszte szczegolow na prv moze, bo sie pol polski zleci do kogos na chate i wszystko wypijo?!?!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3628
Dołączył(a)
25 lip 2013, 14:18

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez elo 16 kwi 2015, 19:57
masz racje juz sie ktos wprasza...........................................................


ladnie to tak?!
f20.0 f42.2 g40
kweta 100
akineton 2
klorazepan 20
propranolol 30
abilify 30
solian 400
potas 540
klonik 2 okazjonalnie
depakine chrono 600


https://www.youtube.com/watch?v=_xUFjl8LzmY&feature=kp
https://www.youtube.com/watch?v=RFzi8IQS-yY
Avatar użytkownika
elo
Offline
Posty
7658
Dołączył(a)
26 cze 2013, 13:56
Lokalizacja
dolny slask

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 16 kwi 2015, 20:01
Pięknie.
Kogo dziś rozebrałeś/rozebrałaś ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16474
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez buka 16 kwi 2015, 20:04
twoją starą

zapraszamy trumne?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5131
Dołączył(a)
21 gru 2010, 22:23
Lokalizacja
wawa

zadajesz pytanie

Avatar użytkownika
przez hobbyturysta 16 kwi 2015, 20:07
:105: :105: :105:
The truth is... everyone is going to hurt you. You just have to decide... who is worth the pain.

http://www.youtube.com/watch?v=EK_Fe4wL-t4
http://www.youtube.com/watch?v=3A5uf8FE ... plpp_video
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5668
Dołączył(a)
18 lut 2014, 23:55
Lokalizacja
Bukareszt

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do