Skocz do zawartości
Nerwica.com

czy on chce ze mną zostać?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od ok roku mam problem z moim chłopakiem i w pewnym znaczeniu również ze sobą. Tzn: on nigdy nie był słowny wobec mnie, wiele obiecywał, a potem tak po prostu okazywało się, ze były to puste słowa. Oczekiwałam od niego spotkania, rezygnacji z towarzyskich kontaktów z koleżankami itp. Przez długi czas on tego nie respektował w ogóle, potem się trochę zmieniło, ale ja popadłam w paranoję, oskarżałam go o zdrady, wszystkiego zakazywałam, innymi słowy zamknęłam go w przysłowiowej klatce. Nasz związek przeszedł kryzys, ale przebiedowaliśmy. Teraz mamy wakacje, on skończył studia, szuka pracy, ja studiuję nadal. Próbowaliśmy dogadać się w sprawie mieszkania no i właśnie powiedział mi, że nie jest pewien czy chce ze mna byc nadal, ponieważ ja ograniczam jego wolność, nie akceptuję go i szyję na własną miarę. ostro się pokłóciliśmy, omal nie rozstaliśmy, a właściwie rozstaliśmy ale po tygodniu wrócilismy do siebie. Uznaliśmy, że będziemy ze soba tak na próbę na ten czas wakacji i jeśli uda się nam naprawić relacje, to zostaniemy ze sobą, jak nie, to się pożegnamy. Już kilka razy tak było, że się praktycznie rozstawalismy, a za chwilę wracaliśmy do siebie i było ok. Teraz jest trochę inaczej. On powiedział mi ostatnio, ze nie wie czy mnie kocha, może to tylko przywiązanie, które kiedyś minie. Rozpłakałam się, dużo o tym myślałam i jestem w tragicznym punkcie, nie wiem co robić. Z jednej strony chciałabym żeby ta miłość przetrwała, a z drugiej nie chcę inwestować w uczucie, tylko po to, żeby potem zostać zranioną. Nie wiem na co mam się nastawić. Z jednej strony jest lepiej między nami - teraz jeśli coś mówi, robi to, liczy się z moim zdaniem, przytula, całuje, pisze, ale czasem dostaję od niego wiadomość w stylu " nie wiem czy mi jeszcze zależy, przepraszam". Ostatnio zaprosiłam go do siebie, napisał mi, że jestem sztuczna i że jemu jest cięzko, nie wie czy potrafi ze mną być. Z d