bardzo dziwny problem.

Psychologia ogólnie. Ciekawe książki, wymiana doświadczeń, ciekawe tematy.

bardzo dziwny problem.

przez michald1994 26 lut 2013, 01:15
witam mam bardzo dziwny problem..nieraz jest tak ze moj czlonek stoi jak chce ale jak odwiedze jakas strone erotyczna nie mam w ogole erekcji..nie zawsze mam z rana..nieraz mam tak ze jade sobie gdzies i erekcja jest..dlaczego nie mam erekcji przy np.scenkach erotycznych ? jak to jest na tle psychicznym to jak z tym zyc? :( bo widze ze trudno bedzie cos zdzizalac:(
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
26 lut 2013, 01:13

bardzo dziwny problem.

przez Miss Worldwide 03 mar 2013, 14:58
chyba do seksuologa musisz isc a nie tutaj na forum o depresji szukac pomocy. Pozdr
http://www.youtube.com/watch?v=XiCrniLQGYc


Pristiq 100mg
Lorazepam okolo 3-4mg na dobe, staram sie teraz aschodzic powoli, doszlam do 2.5mg
Tramadol na bol. Staram sie nie brac, chyba ze juz mocno kregoslup boli

Wczesniej: rozne benzo, seroxat, wenla, duloksetyna.
Offline
Posty
880
Dołączył(a)
02 sty 2006, 03:39
Lokalizacja
Alicante/Szczecin

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do