Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nieudany koncert.


kirkass

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie , wiem że to brzmi głupio ale sprawa wygląda m.in. tak:

Jestem wielkim fanem muzyki metalowej. W tamtym roku był koncert Wielkiej 4 metalu pierwszy raz w histori! Miałem już bilet , ale zachorowałem, od wtedy popadlem w depresje, nie wiem co robic, codziennie mi sie to przypomina, placze z tego powodu i juz nie moge wytrzymac! POMOZCIE! CO JA MAM ZROBIC? :zonk::zonk::zonk::cry::cry::cry::cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monika1974, no tak jakby. ale chodzi o to, że to był wielki koncert i wielkie wydarzenie dla każdego fana a ja już miałem bilety nawet i zachorowałem. I mam przez to problemy

 

-- 21 cze 2011, 19:44 --

 

Monika1974, Chodzi o to , jak mam sobie z tmy poradzić żeby mi to sie nie przypominalo caly czas i bez przerwy i zebym tyle nie ryczal przez to ;[ nie o to czy to moja wina czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W życiu jest niestety tak, że czasem z przyczyn niezależnych od nas nie wychodzą nam sprawy dla nas bardzo ważne. Niestety każdy z nas zmaga się z takimi sprawami i trzeba się nauczyć radzić sobie, patrzeć do przodu i planować nowe cele, aby nie ugrząźć w wspomnieniach przeszłości i nie obarczać się winą itp.

 

Z mojej strony mogę Ci polecić zaplanowanie sobie czegoś w przyszłość, wyjazd na inny koncert itp

 

Pozdrawiam i życzę lepszej formy na inne wspaniałe kulturalne wydarzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monika1974, no tak jakby. ale chodzi o to, że to był wielki koncert i wielkie wydarzenie dla każdego fana a ja już miałem bilety nawet i zachorowałem. I mam przez to problemy

 

-- 21 cze 2011, 19:44 --