Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

Hasiok.

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

Avatar użytkownika
przez Candy14 12 wrz 2013, 23:36
buka, bolec? :P
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez NieznanySprawca 12 wrz 2013, 23:38
buka, wedlug Frojda newica to stlamszone i wyparte libido :idea: -teeraz wszystko rozumiem-


Candy14, a kogo tam jakies dziewczyny obchodza, pffff :roll: :twisted:
NieznanySprawca
Offline

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez Reiben 12 wrz 2013, 23:39
buka napisał(a):Myślę że tu elementu kryptopodejrzanego to byłoby więcej.
Naprzykład co ma oznaczać ten element na dole między nogami postaci z awatara użytkowinka Reiben??


Ee że jak? :shock: chodzi Ci o lewą stopę postaci klęczącej na av jak wnioskuję
Reiben
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

Avatar użytkownika
przez buka 12 wrz 2013, 23:40
Ty nieznany podejrzany to miałeś się zawijać już,nie?:P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5131
Dołączył(a)
21 gru 2010, 22:23
Lokalizacja
wawa

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez NieznanySprawca 12 wrz 2013, 23:42
Na Bolca juz nie licze, nie pasujemy do siebie. Ale kto tam wie, kogo los przyniesie... :great:
NieznanySprawca
Offline

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

Avatar użytkownika
przez buka 12 wrz 2013, 23:43
Reiben,nie wiem co to za tym na tym avku,wygląda stylowo,ale pierwsze co mi się skojarzyło że to wykadrowana postać ze zdjęcia zespołowego a tam niżej we wspomnianym miejscu jest ucieta głowa jednego z członków zespołu,no ale teraz podobnie jak Ophelia inaczej juz patrze na Twój awatar;P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5131
Dołączył(a)
21 gru 2010, 22:23
Lokalizacja
wawa

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez Bolec 12 wrz 2013, 23:45
Candy14, poza NieznanySprawca, 0 :/
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
13 sie 2013, 18:14

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez NieznanySprawca 12 wrz 2013, 23:46
Bolec, mnie nie licz. juz mnie nie jarasz synku.
NieznanySprawca
Offline

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez Reiben 12 wrz 2013, 23:47
Teraz to muszę avatar poprawić, tacy jesteście zwyrole :lol:
Reiben
Offline

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez Bolec 12 wrz 2013, 23:48
NieznanySprawca, całe szczęście
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
13 sie 2013, 18:14

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez Masked_Man 12 wrz 2013, 23:50
NieznanySprawca, przeciez to forum zjebow (ja tez sie wliczam), wiec na co liczyles? :P
Masked_Man
Offline

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez ladywind 12 wrz 2013, 23:53
Masked_Man napisał(a):NieznanySprawca, przeciez to forum zjebow (ja tez sie wliczam), wiec na co liczyles? :P

Mów za siebie :mrgreen:
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez NieznanySprawca 12 wrz 2013, 23:54
Masked_Man, Po prostu przez chwile wierzylem, ze Bolec to wrazliwy i inteligentny mlodzieniec, ktorego moglbym przytulac w dlugie, jesienne wieczory. A on okazal sie totalnie niedojrzalym i nieczulym Bolcem.
NieznanySprawca
Offline

Przygarnę dziewczynę z Warmii i Mazur :D

przez Masked_Man 12 wrz 2013, 23:55
ladywind, och, moze "forum swirow" bedzie poprawniej :D

-- 12 wrz 2013, 23:59 --

NieznanySprawca, moglbym? Gay detected? :mrgreen:
Masked_Man
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do