TRAZODON (Trittico CR/XR)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy trazodon pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
101
64%

Nie
38
24%

Zaszkodził
18
11%

 
Liczba głosów : 157

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez babydoll 07 cze 2012, 20:10
booboo, Może czas na zmianę leku?

Co do złego samopoczucia innych... to cholera wie. Jakieś takie czasy nastały chyba.

-- 07 cze 2012, 20:12 --

rhplus90, A co powiesz na moje 90/60? ;)
Czas to naprawdę dobry lekarz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
20 maja 2012, 00:27
Lokalizacja
Wrocław

TRAZODON (Trittico CR)

przez rhplus90 07 cze 2012, 21:18
babydoll napisał(a):booboo, Może czas na zmianę leku?

Co do złego samopoczucia innych... to cholera wie. Jakieś takie czasy nastały chyba.

-- 07 cze 2012, 20:12 --

rhplus90, A co powiesz na moje 90/60? ;)

W życiu takiego nie miałem :/ chyba bym zemdlał :)
Pozdrawiam :***

-- 08 cze 2012, 00:00 --

Zycze wszystkim udanych snów :)

-- 08 cze 2012, 10:09 --

Dziwna ta noc , Trazodon zatkał mi nos i się męczyłem , grunt to nie panikowac...
Czy ktoś wie jaka jest przyczyna takiego skutku i ile to może potrwać ?
Kto nigdy nie żył , nigdy nie umiera....
Nic nie utraci ten co nie miał nic...
Ten kto nie kochał nie wie co tęsknota :(
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
05 cze 2012, 22:26

TRAZODON (Trittico CR)

przez Saanna 11 cze 2012, 23:48
własnie -ja biore trittico na sen - poczatkowo było ok - sen mnie łapał, ale taki jak kamien w wode. potem było coraz gorzej, coraz gorszy i krótszy sen. Slózowki przesusozne, masakryczne zawroty głowy, potem doszły piski w uszach i mroczki przed oczami. WTF? wczesnije tego nie było, dziwne uczucie, jakby niedotlenienie mózgu :/
Offline
Posty
916
Dołączył(a)
20 mar 2012, 14:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

TRAZODON (Trittico CR)

przez uzytkownik 12 cze 2012, 08:51
rhplus90 napisał(a):Dziwna ta noc , Trazodon zatkał mi nos i się męczyłem , grunt to nie panikowac...
Czy ktoś wie jaka jest przyczyna takiego skutku i ile to może potrwać ?

Organizm u części osób tak niestety reaguje. Jak już tak masz, to będziesz miał przez cały okres leczenia. Też u mnie tak było. Jedyne sensowne rozwiązanie to ksylometazolina (doraźnie - zwykła w aptece kosztuje ok. 4-5 zł) lub budezonid (przewlekle).
uzytkownik
Offline

TRAZODON (Trittico CR)

przez Saanna 12 cze 2012, 18:49
ja jeszcze dodam, ze nie dość , ze mam suchy nos, to jakos ciezej mi sie mysli, taka ciezka głowa, krótkie miesiaczki, włosy wypadają lawinowo - jak nigdy dotąd
Offline
Posty
916
Dołączył(a)
20 mar 2012, 14:54

TRAZODON (Trittico CR)

przez Saanna 14 cze 2012, 00:01
wlasnie, wczesnije pisałam o citalu, na ktory zle zareagowalam- po tyg odstawilam. potem dostalam trtico na sen, coraz slabiej zaczal dzialac, zwiekszylam dawke do 2/3 po 2 tyg zaczelam miec odloty, gorzej ie czulam, a spanei wcale nie lepsze. otepiala bylam strasznie, nie czulam sie super. czu;am sie taka bezwolna- znajomy oraz rodzina mowili odstaw psychocukierki, bo o wiele lepiej funkcjonujesz bez. jakas napieta byla i odstawilam trittico (po 2 tygodniach), zamiast zmniejszac dawke. praktycznei z dnia na dzien. boje sie snu. przedwczoraj usnelam spokojniej - na benzo, wczoraj podobnie, alw czorajsz noc to byl sajgon, ciagle czulam "prady" w głowie, przelewanie, uderzenbia goraca itd, walenie serca. w sob, lekarka kazala zwiekszyc dawke, ale mnie to zalamalo. w dzien w miare funkcjinuje, ale za to w nocy. chyba sobie robie kuku. idiotka ze mnie, rozwale sój organizm

-- 13 cze 2012, 23:25 --

jak myslicie, stanie mi sie cos?
Ostatnio edytowano 14 cze 2012, 10:50 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z uwagi na tematykę
Offline
Posty
916
Dołączył(a)
20 mar 2012, 14:54

TRAZODON (Trittico CR)

przez eroica 15 cze 2012, 01:11
Saanna napisał(a):wlasnie, wczesnije pisałam o citalu, na ktory zle zareagowalam- po tyg odstawilam. potem dostalam trtico na sen, coraz slabiej zaczal dzialac, zwiekszylam dawke do 2/3 po 2 tyg zaczelam miec odloty, gorzej ie czulam, a spanei wcale nie lepsze. otepiala bylam strasznie, nie czulam sie super. czu;am sie taka bezwolna- znajomy oraz rodzina mowili odstaw psychocukierki, bo o wiele lepiej funkcjonujesz bez. jakas napieta byla i odstawilam trittico (po 2 tygodniach), zamiast zmniejszac dawke. praktycznei z dnia na dzien. boje sie snu. przedwczoraj usnelam spokojniej - na benzo, wczoraj podobnie, alw czorajsz noc to byl sajgon, ciagle czulam "prady" w głowie, przelewanie, uderzenbia goraca itd, walenie serca. w sob, lekarka kazala zwiekszyc dawke, ale mnie to zalamalo. w dzien w miare funkcjinuje, ale za to w nocy. chyba sobie robie kuku. idiotka ze mnie, rozwale sój organizm

-- 13 cze 2012, 23:25 --

jak myslicie, stanie mi sie cos?


Nic ci się nie stanie - i naprawdę lekarz lepiej się na tym zna, niż znajomi i rodzina. Trttico nie daje objawów odstawienia, benzo są dużo bardziej niebezpieczne, może spróbuj z mianseryną?
F31.8
mirtazapina 30 mg, kwetiapina 100mg, lamotrygina 100mg
Offline
Posty
224
Dołączył(a)
14 lut 2012, 17:03

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez Michuj 16 cze 2012, 10:57
nie ma się o co obawiać o zespół serotoninowy na mixie trazdodon+esci.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

TRAZODON (Trittico CR)

przez blackbird 16 cze 2012, 13:20
Michuj, na jakich dawkach bedzie spoko? ja pewnie wroce na citalopram 20 mg i wlasnie chcialbym dorzucic trtticco , taka kombinacje zaproponuje lekarzowi , myslisz ze dawka 150 bedzie ok? caly czas mysle w kontekscie ryzyka zespolu serot.

-- 16 cze 2012, 12:21 --

booboo, na jakie zaburzenia lekarka proponuje Ci ten miks?
Offline
Posty
140
Dołączył(a)
14 sty 2012, 17:14

TRAZODON (Trittico CR)

przez blackbird 16 cze 2012, 13:57
booboo, czyli do triticco doda Ci ten cital? to ma sens, bo triticco samo w sobie raczej nie jest mocnym lekiem.
mozliwe ze tez bede miec takiego miksa ale jeszcze nic pewnego , zobacze co doktorek poradzi
Offline
Posty
140
Dołączył(a)
14 sty 2012, 17:14

TRAZODON (Trittico CR)

przez deborah 18 cze 2012, 08:53
Czy ktos z Was bral trittico w polaczeniu z wenlafaksyna? Lekarz zapisal mi takie polaczenie trittico 150mg na noc plus wenlafaksyna 75mg rano. Rok nie bralam lekow, teraz mi sie pogorszylo i oprocz nawrotu objawow depresyjnych mam problem ze spaniem. Poprzednio bralam wenlafaksyne w dawce 150mg. Troche sie boje tego polaczenia i ewentualnych skutkow ubocznych na poczatku brania. Na razie wzielam trittico w dawce 50mg, docelowo mam wejsc na to 150. Druga sprawa jaka mnie martwi, to dlugofalowe dzialanie trittico. Czy branie go nie spowoduje jakis nieodwracalnych skutkow, np. czy bede mogla miec dzieci czy beda zdrowe?
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
14 cze 2012, 12:44

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez Michuj 18 cze 2012, 09:22
Michuj, na jakich dawkach bedzie spoko?

w jakim sensie spoko?

-- 18 cze 2012, 09:23 --

deborah, to dobry mix. Bierz jak doktorek kazał.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

TRAZODON (Trittico CR)

przez blackbird 18 cze 2012, 13:03
Michuj, spoko w sensie ryzyka sespolu serotoniowego, czy polaczenie :20 citalu i 150 trazodonu nie stwarza takiego ryzyka?
Offline
Posty
140
Dołączył(a)
14 sty 2012, 17:14

TRAZODON (Trittico CR)

Avatar użytkownika
przez Michuj 18 cze 2012, 14:06
nie
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Przeskocz do