ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

przez fantomek 22 lut 2006, 02:21
bylem dzisiaj u lekarza i zapisal mi Lexapro
zaczne brac w weekend bo bede w domu i chce zobaczyc jak dziala ten lek
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
26 gru 2005, 03:00

Avatar użytkownika
przez Mada 22 lut 2006, 23:34
Zacznij teraz, efekty uboczne pojawia sie dopiero za 2-3 dni... a same rezultaty minimum tydzien.
There are some defeats more triumphant than victories.
If you don't risk anything you risk even more.
"[Spring is] a true reconstructionist."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

przez fantomek 23 lut 2006, 04:41
no jednak sie zdecydowalem i wczoraj wieczorem wzialem pierwszy raz.rano o 5 gdy wstalem czulem sie strasznie.miekkie nogi,goraco w nogi i w stopy (pocenie).ciarki na glowie a przedewszystkim na twarzy.jakies dziwne mdlosci.strasznie sie meczylem.myslalem ze nie dojade do roboty.dopiero gdzies tak kolo 8-9 mi minelo i potem bylo dobrze.jednak znowu przed zakonczeniem pracy strasznie mnie nerwica chwycila.sciskalo w piersiach,na gardle itd.po powrocie do domu nerwcia minela jak zawsze.gdy nerwica minela i czulem sie dobrze to zaobserwowalem nieco podwyzszone cisnienie i puls.gdy mam ataki nerwicy to nigdy nie mialem podwyzszonego cisnienia czy puils.wrecz przeciwnie.ostanie miesiace moj puls byl bardzo niski okolo 50 a przeciez nie jestem sportowcem wyczynowym.
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
26 gru 2005, 03:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Mada 23 lut 2006, 04:53
jaka bierzesz dawke?

A tak poza tym, milo widziec ziomka z USA :)
There are some defeats more triumphant than victories.
If you don't risk anything you risk even more.
"[Spring is] a true reconstructionist."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

przez Michal78 25 lut 2006, 08:16
Witam,
dziękuję wszystki m za odpowiedzi. Ostatnio nie miałem czasu żeby coś napisać. Niestety i na szczęście już skończyłem z lexapro. Nie pomagało mi i tyle :-). Pozdrawiam.
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 gru 2005, 16:58
Lokalizacja
z lasu

przez fantomek 02 mar 2006, 03:35
Mada napisał(a):jaka bierzesz dawke?



10mg
biore ten lek juz tydzien i nic.czuje sie nawet gorzej.nerwica jak byla tak jest ,nawet jakby gorzej.drgania miesni twarzy szczegolnie w okolicach oczu,jestem slaby,nie mam sily na nic no tragedia.pieprze takie zycie.
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
26 gru 2005, 03:00

Avatar użytkownika
przez Mada 02 mar 2006, 04:07
Tez mialam tak po 10mg. Skonsultowales sie z Twoim lekarzem?
There are some defeats more triumphant than victories.
If you don't risk anything you risk even more.
"[Spring is] a true reconstructionist."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

przez fantomek 02 mar 2006, 04:27
kazal brac przez miesiac i dopiero po miesiacu kazal przyjsc
mialas i co?
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
26 gru 2005, 03:00

przez Michal78 02 mar 2006, 17:31
Podobno średni czas po którym lek zaczyna działać jak należy to około 40 dni. Musisz wiec jeszcze trochę poczekać. Nie musi to być tyle, ale wiadomo też że może być dłużej. Ja czekałem 2 miesiące i nic.

[ Dodano: Czw Mar 02, 2006 5:40 pm ]
Fantomek jak czytam niektóre maile np. Twój to dochodzę do wniosku, że jestem zbyt cierpliwy :-). Ja próbuje leki od pół roku bez skutku i na razie nie pieprzę życia, to raczej ono pieprzy mnie :-). Pocieszam się że każdy nowy lek to także nowa nadzieja. Ale jak wiadomo po nowej nadziei imperium zaczyna kontratakować i w tedy jest już gorzej :P (chyba zaczynam bredzić, ale przynajmniej nie mam dołka).
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 gru 2005, 16:58
Lokalizacja
z lasu

Avatar użytkownika
przez Mada 03 mar 2006, 04:46
Fantomek,
moje przezycie z lexparo opisalam we wczesniejszych postach. Bralam najpierw 5mg mialam nieciekawe efekty uboczne ale znosne, chodzilam normalnie do pracy i do skzoly, na imprezy, spotykalam sie ze znajomymi...leki nie ustaly ale nie mialam juz atakow paniki, co wczesniej bardzo mnie meczylo, poza tym jasniej myslalam. po 2 miesiacach podnioslam dawke do 10mg ii wtedy zaczela sie afera.... po 2 tygodniach brania 10mg nie moglam wstac z lozka, wtedy zadzwonilam do lekarza i powiedzialam jej jak sie czuje, nie chodzilam do szkoly ani do pracy przez 2 dni bo moje nogi byly jak z waty, plakalam non stop (nigdy nie placze) i lekarz powiedziala mi ze mam przestac.
Zadzwon do swojego lekarza.
Po mojej przygodzie z lexapro zmienilam lekarza. Co lekarz to inna opinia na temat wytrwalosci i cierpliwosci w czekaniu na skutki leku. Np ten ktory przepisal mi lexapro kazal brac pomimo ze zle sie czulam, cos na zasadzie, poczekaj tydzien, poczekaj dwa tygodnie..to minie...itp itd..
Teraz mam nowa lekarke i ta z kolei po prawie 3 tygodniach brania paxilu, mimo ze w miare dobrze sie czuje kazala mi odstawic bo powiedzialam jej ze mimo ze inne efekty uboczne przestaly mi doskwierac od 2 tygodni czuje jakby miesnie mi zanikaly.Teraz przezucam sie na prozac.
zdaniem mojej nowej lekarki nie powinnam sie meczyc jezeli lek mi nie odpowiada, a z drugiej strony za kazdym razem musze przechodzic przez przyswajanie nowego leku co nie jest wcale przyjemne...
Podobnie jak Michal za kazdym razem kiedy zmieniam mam olbrzymia nadzieje ze tym razem to bedzie TO!
Poczekaj moze 2 tygodnie, jezeli Twoj stan sie pogorszy, bedzie bez zmian lub tylko minimalnie polepszy, zmien lek.
There are some defeats more triumphant than victories.
If you don't risk anything you risk even more.
"[Spring is] a true reconstructionist."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

przez Friday 06 mar 2006, 17:24
fantomek napisał(a):
Mada napisał(a):jaka bierzesz dawke?



10mg
biore ten lek juz tydzien i nic.czuje sie nawet gorzej.nerwica jak byla tak jest ,nawet jakby gorzej.drgania miesni twarzy szczegolnie w okolicach oczu,jestem slaby,nie mam sily na nic no tragedia.pieprze takie zycie.


Przy SSRI bardzo często w pierwszych dwóch tygodniach objawy się nasilają.
Ja tez biorę Lexapro.
Offline
Posty
71
Dołączył(a)
19 lut 2006, 00:55

Avatar użytkownika
przez Mada 07 mar 2006, 23:36
A jezeli mina 2 tygodnie brania lekow i wtedy objawy sie nasila lub po prostu skutki uboczne beda nie do wytrzymania?
There are some defeats more triumphant than victories.
If you don't risk anything you risk even more.
"[Spring is] a true reconstructionist."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

przez Martka 14 mar 2006, 09:06
Witam wszystkich cieplutko!
widzę nowe twarzę.dawno nie pisałam z miesiąc już będzie.Ja dziś zaczynam 3 opakowanie lexapro po 10 mg.Jak narazie czuje się rewelacyjnie no ale dodatkowo chodzę codziennie na terapie i dużo rzeczy już zmieniłam w swoim życiu żeby było milepiej.Najbardziej boję się co będzie jak odstawie lexapro i wogóle to nie mam pojęcia jak długo mam go brać.Lekarz mówi że jak poczuje że go nie potrzebuje ale do jasnej anielkijak ja mam to poczuć!!!!!!!!!!1.
buziaki :D
lalalalalal lalalalal lalalalalal alala alallalaal
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
04 sty 2006, 17:09
Lokalizacja
poznan

Avatar użytkownika
przez bibi 14 mar 2006, 23:13
ojej ! to akurat może być bardzo groźne !!
Michał pisał o tym ,że jak przestał brać lexapro wcześniej niż powinien to mu się pogłębiło.
może poczytaj opinie na forum
nie postępuj pochopnie
ja wiem że z tego leku wychodzi się bardzo stopniowo i powoli. mozna nawet to przeciągnąć do pół roku.
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do