Skocz do zawartości
Nerwica.com

Może ktos mi powiedzieć,co tak naprawdę mi dolega?


Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Mam 21 lat,jestem zaoczna studentką Ogrodnictwa.Szkoła mnie tak bardzo nie stresuje,nie przejmuję się nią tak bardzo,jak wtedy,gdy uczęszczałam do LO..Od 1.07 jestem bezrobotna.Ostatnio pracowałam w sklepie z obuwiem,praca niewdzięczna i nudna.W dodatku nabawiłam się w niej zapalenia kolana i od 3 tygodni siedzę w domu bo wcześniej kulałam jak pies..Wszystko mnie denerwuje,ale najbardziej mój chłopak i mama.Do tego można zaliczyć też długi,w jakie się pogrążyłam.Jestem osobą płaczliwą,wrażliwą,bezpośrednią,uczuciową,emocjonalną i niekiedy agresywną.Łatwo jest mnie wyprowadzić z równowagi.Moje zdrowie naprawde sie pogorszyło odkad jestem z moim chłopakiem,czyli trwa to juz 3 lata.Wiadomo,na początku był człowiekiem cudownym,miłym,szarmanckim,wrażlliwym,romantycznym, co najwazniejsze szanującym.Coś się popieprzyło,nie da się z nim wtrzymac pscychicznie.Nie daje obie rady.Moja mama od 2 lat ma do niego jakiś problem,teraz go nienawidzi i zakazała mu wchodzic do naszego domu,ustaliła nawet zasady w domu,że moze u mnie siedzieć tylko do godziny 21.Pózniej zaczeła mi docinać,kolezanka zaczęła ja buntować,stała się nieznośna.Z reszta moja mama od samego początku chciała mi wybierać chłopaków.Bardzo się zakochałam,chłopak był naprawde cudowny..Może i nadal taki jest,ale od 1,5 rou tego nie widzę.Wyzywa mnie,popycha,szarpie,niszczy moje rzeczy i rzeczy ,które sam mi kupił,stał sie chytry , kiedys nawet mnie kopnął i opluł.Nie wiem co mam dale robić...Jestem taka znerwicowana.Mieszkam teraz w Warszawie od 2 miesiecy.Jest okropnie,ciągle sie stresuje,płacze.Kiedy sie z nim kłóce ,zaczynamy się wyzywac i znów awantura.Strasznie zaczynam płakać,cała się trzęse,kłuje mnie w klatce piersiowej,podnosi mi sie ciśnienie.Nie wiem ...Czy ja jestem jakąs psychopatką?Czy poprostu mam jakąs chorobe o której nie mam zielonego pojęcia?Kiedy mieszkałam z rodzicami,tak samo str