Skocz do zawartości
Nerwica.com

[Poznań] Poznań...okolice...


drań

Rekomendowane odpowiedzi

w tej chwili ....wszystkiego nie ...Setaloft biore codzennie, Mianesecu nie biorę bo to straszne gówno i powoduje że odpływam ... a na drugi dzień czuje się jakbym był martwy :)))) Afobam doraźnie jak mnie ktoś wkurwi ... i Sedam doraźnie jak nie moge spać

A Korbinazol .....to nasza Korba - moderatorka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za cała terapię wychodzi 480. Jak się wpłaci całość od razu to masz 200 zł zniżki i wychodzi 280 na 16 spotkań. Miesięcznie 70 zł, ja myślę, że to bardzo przyzwoita cena (jak za indywidualną płaci się od 100 wzwyż za sesje :? )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, ja mieszkam koło P-nia i studiuję w tym mieście, a właściwie już mam koniec tej męczarni, choć z drugiej strony szkoda.

 

Witam wszystkich użytkowników, jestem tutaj nowa, studiuję w Poznaniu i mam nadzieję, że znajdę tu kilka duszyczek, z którymi można porozmawiać ;)

Też mam taką nadzieję.

 

;)

 

-- 14 lip 2011, 09:50 --

 

hej, ja mieszkam koło P-nia i studiuję w tym mieście, a właściwie już mam koniec tej męczarni, choć z drugiej strony szkoda.

 

Witam wszystkich użytkowników, jestem tutaj nowa, studiuję w Poznaniu i mam nadzieję, że znajdę tu kilka duszyczek, z którymi można porozmawiać ;)

Też mam taką nadzieję.

 

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wrzucić na forum podania zawierające 2 zdjęcia. Drugie najlepiej z profilu :P ,ksero dowodu i może znajdziemy z Ahmedem jakiś wolny termin żeby was przygarnąć. Oczywiście oferta skierowana do kobiet :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie, jaką poradnię zdrowia psychicznego na terenie Poznania (najlepiej centrum) możecie polecieć? Jakiego specjalistę? Wiecie coś o poradni na Garczyńskiego?