Skocz do zawartości
Nerwica.com

Fobia społeczna!


Pustka

Rekomendowane odpowiedzi

Znieczulam się doraźnie alprazolamem i jest git. Wtedy moja fobia społeczna jest wyłączona i mogę w miarę normalnie funkcjonować chociaż i tak mocno widać moje nieobycie i odstawanie. Dzisiaj w pracy jedna pani powiedziała, że jestem bardzo dobrze wychowanym człowiekiem. Nauczyciele powtarzali mi przez cały okres edukacji, że jestem dobrym i grzecznym uczniem. Jeden ze współpracowników proponował mi i innym narkotyki. Mówił, że może nam załatwić wszystko od marihuany po amfetamine od ręki nawet dzisiaj. Może skorzystam, zastanowię się. Wcześniej nie miałem dojścia do takich rzeczy. Ogólnie jest dobrze ponieważ osoby są ok. W końcu coś ruszyło. Wracając jeszcze do fobii to oczy przestały mi łzawić, pewnie dlatego, że mamy cieplejszą pogodę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moncjusz, Hej, na ziolko uwazaj bo moze zrobic niezle kuku gdy jestes w depresji. Amfa na krotka mete pewnie sie sprawdzi, ale jak dlugo pociagniesz, zreszta to kosztuje. U mnie lipa ostatnio, fobie sie nasilily, god mode nie istnieje, ogolnie nie do zycia jestem. Od paru dni jestem na wenlafaksynie moze to dlatego, mam nadzieje ze pomoze. Wsrod ludzi znowu czuje sie jak obcy, ja pierdole :)

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moncjusz, rany, z kim Ty pracujessz. nikt przy zdrowych zmyslach nie chodzi i nie gada naookolo obcym ludziom ze ma do sprzedania dragi. Predzej bym pomyslala ze koles sam sobie pędzi mikrowytwórnię wmawiając innym ze to profesjonalne dragi a w istocie proszek do prania ze zmieloną gałką muszkatołowa, lisciem bielunia i odrobiną tusipectu.

 

-- 28 mar 2015, 17:26 --