Skocz do zawartości
Nerwica.com

Cześć


kotka_huncwotka

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Nie wiem od czego zacząć... Jestem 23 letnią studentką i mam dwie choroby, które są powiązane. Mam nerwicę z epizodami depresji i wrzodziejące zapalenie jelita grubego.Leczę się od 21 roku życia. Najpierw były lęki, potem biegunki aż doszło do napadów paraliżu kończyn i dreszczy. Myślałam, że to już za mną, ale objawy wróciły po roku. Atarax nie pomaga a ja siedzę i telepię się, że ledwo mogę pisać. Byłam leczona psychiatrycznie po PS i zaserwowali mi effectin, atarax, zolpidem, czasem dawali lorafen i inne benzo. Na psychoterapię chodziłam dwa lata, g****o dała. Mam małe dziecko, kredyt (chyba) i nowe mieszkanie. Kochającego męża (1 miłość, jeszcze z podstawówki), dobre widoki na pracę. A poza tym ojca alkoholika, babcię ze schizofrenią i drugą babcię z nerwicą wegetatywną, córeczkę wcześniaka i chore jelita. W tej chwili jestem strzępkiem nerwów, chociaż sprecyzowanych lęków nie mam. Jestem chyba żałosnym, zadręczającym się, nieuleczalnym przypadkiem. I najlepsze: kończę psychologię. HA HA.

 

Boli mnie głowa, stawy, mam s..kę i ściśnięte gardło. :evil:

 

Pozdrawiam,

MW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JovitaPsychologia jest dla mnie idealnym połączeniem nauk przyrodniczych, humanistycznych i ścisłych. Zajmuję się psychologią rynku, analizą danych i opisem dynamiki zjawisk społecznych, przez długi czas zajmowałam się nuropsychologią i neurofizjologią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć kotka_huncwotka, miło Cię poznać. Trochę się tego na raz złożyło w Twoim życiu - czasem warto poświęcić czas tylko dla siebie, bo można się naprawdę zatracić i wówczas warto siebie poszukać aby żyć dalej to niezbędne... tym bardziej że masz dla kogo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach