Skocz do zawartości
Nerwica.com

Refleksje...


wypalony2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od 3miesięcy przeżywam coś dziwnego czego nie potrafię określić racjonalnie. Ale może najpierw opowiem krótko o sobie.

Mam 19lat, studiuję. Całe życie byłem przykładnym człowiekiem, grzeczny, kulturalny, uśmiechnięty, życzliwy, nie pijący, nie palący, dowcipny. Wstyd się przyznać ale do tej pory nie przekląłem w życiu ani razu, chociaż ostatnio mam ochotę wykrzyczeć się samemu na siebie... W życiu idzie mi wszystko idealnie, w szkołach prymus, w czasie wolnym rozwijający zainteresowania związane w tej chwili z kierunkiem studiów, wysportowany, niebrzydki (opinia obiektywna osób trzecich). Po szkole średniej nie musiałem się martwić o wynik matury ponieważ wcześniej już miałem stypendium i indeks do jednej z najlepszych szkół technicznych w kraju. Obecnie na studiach także nie narzekam. Radzę sobie z nauką i znajduję czas by pracować zdalnie. Zawodowo także uważam się za spełnionego (o ile mogę tak powiedzieć zważywszy na mój wiek), to co robię robię z pasją, rozwijam się, zarabiam, mam dobre zlecenia. Można by rzec, że życie jak w Madrycie nieprawdaż?

Otóż nie... Mimo, tego wszystkiego nie jest tak pięknie jakby się mogło wydawać. Pod koniec liceum zacząłem tracić w sobie "pierwiastek społeczny". Nie umiem osądzić czy to wina mojej "antyimprezowości" czy wina otaczających mnie osób i ich charakterów. Straciłem kontakt z kolegą (przyjacielem?) którego znałem lat 12. Ostatni raz widzieliśmy się na sali podczas pisania egzaminu maturalnego... Studia, hmm nowe miasto, nowi znajomi, nowe życie. Owszem, zgadzam się. Było tak przez pierwszy semestr, poznałem nowych ludzi, zakolegowaliśmy się, jest miło fajnie i przyjemnie. Ale problem w tym, że znowu zaczynam się zamykać, znajomi zaczynają mnie drażnić, jestem nierozmowny i ponury.