Skocz do zawartości
Nerwica.com

Nie mam już sił...


Consigliere

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Długo zwlekałem z tym, aby założyć konto na tym forum. Przeglądam je jako gość już kilka lat, czyli od czasu kiedy zaczęły dręczyć mnie obsesyjne myśli.

 

Mam 24 lata, studiuję, pracuję. Przechodziłem już różne stadia i rodzaje natrętnych myśli np. strach przed śmiercią bliskich, przed tym, że ktoś mnie prześladuje i śledzi (choć to akurat było uzasadnione), poprzez homoseksualizm, pedofilię, nekrofilię, strach przed tym, że zrobię komuś krzywdę, strach przed schizofrenią itp.