Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

bardzo mi sie po nim chce spać i opadłem z sił. To lek przeciw lękowy na rzołądek itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam, czy ktoś stosował ten lek i może podzielić się spostrzeżeniami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy na prawdę nikt nie stosował tego leku? Od przyszłego tygodnia będę go zażywał, a jest to lek starej generacji i nie wiem czego mogę się spodziewać i jakich objawów ubocznych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem chory. Na początku stosowania tego leku ( Trilafonu ) miałem zwidy po prostu mi się zwwidywało :smile: . Byłem senny itd. nie pamiętam już tego dobrze ale było ze mną kiekpsko. Lek w stu procentach pomógł.

 

[Dodane po edycji:]

 

staram się,

 

[Dodane po edycji:]

 

Ja stosowałem !!! Co chcesz wiedzieć ?

 

[Dodane po edycji:]

 

Moge sie podzielić !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podbijam temat, od kilku dni biore Trilafon i jestem zainteresowany opiniami inny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomógł mi nie powiem tez długo brałam zostało mi 2 opakowania Trilafon 8 mg moge odstąpić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myszka45, kto i co Ci robi? Jeśli chodzi o leki,to Regulamin się kłania :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Handlowanie lekarstwami i odstępowanie ich osobom, którym nie zostały przepisane jest zabronione na tym forum. Na przyszłość czytaj Regulamin forum, unikniemy wielu nieporozumień, w przeciwnym razie zostaną wyciągnięte sankcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś niewiele osób stosowało ten lek. Ja się po tym spodziewam totalnego zgłuszenia :shock: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Może ktoś brał ten trilafon dłużej na lęki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten lek świetnie działał na lęki jak i na wszystkie inne objawy, ale po kilku miesiącach przestał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lek został wycofany

No nie wiem czy został wycofany, w portalu internetowym zajmującym się handlem lekami, można go nadal kupić, to samo jest dostępny w bil aptek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten lek został wycofany. Był nawet komunikat :roll:

 

K o m u n i k a t

 

Polskie Towarzystwo Psychiatryczne oraz Krajowy Konsultant w dziedzinie psychiatrii w dniu 10 września 2012 r. otrzymali informację od firmy MSD o zaprzestaniu produkcji, dystrybucji i dostaw produktu leczniczego Trilafon (perphenazinum). Firma MSD przewiduje, że postacie leku do stosowania w formie inj. domięśniowych Trilafon Enathate będą dostępne na polskim rynku do listopada 2012, Trilafon tabletki 2 mg i 8 mg do marca 2013 a Trilafon tabletki 4 mg do września 2013 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra, nie wiem co będę zamiast tego brał, ten lek zmienia ludzi, uwalnia od obsesji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś się orientuje czy ten lek jest jeszcze na rynku farmakologicznym i dlaczego został wycofany.Brałem go 15 miesięcy :pirate:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ten lek jest na rynku, ale jest produkowany przez inną firmę i nie jest zarejestrowany w naszym kraju. A dlaczego Trylafon został wycofany? Pewnie przestała się opłacać jego produkcja. Od starych leków się przecież już odchodzi. Tylko patrzeć jak kolejne starocie zaczną znikać z rynku. Chyba tylko haloperidolowi i pernazynie nic nie grozi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz.Napisze jeszcze,że brałem trilafon 3x8mg w szpitalu i wtedy właśnie zabrakło go na rynku jak mi go przestali podawać i powiedzieli,że mam nic nie brać 2 dni a póżniej dadzą inny neuroleptyk to powiem,że się bardzo żle czułem.Kiedyś brałem 10 mg Zyprexy i po odstawce nic mi się nie działo .Jednak leki nowej generacji są chyba lepsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×