Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od mniej więcej 2 tygodni nasiliła mi się nerwica lękowa, ponieważ nie wziąłem tabletek przez 3 dni z rzędu (wiem, bardzo żałuje). Zacząłem s powrotem brać Risperidon (rano i wieczór po 0.5 mg) i valdoxan na noc. Mineło 12 dni i nie pomagało...i poszedłem do lekarza i ten przepisał mi NoSpe na ból żołądka i Abilify... I wtedy dopiero się zaczeło...Przez 2 dni nie spałem w nocy, ból żołądka się nasilił a do tego jestem strasznie otępiały i słaby. Nie wziąłem dziś następnej dawki Abilify bo się boję, że dalej tak będzie... Czy ktoś może mi doradzić czy odstawić ten lek czy dalej go brać? (Lekarz mi go przepisał tylko na 14 dni, aż zaczną działać tamte tabletki) Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

abilify to srodek na psychozy np schizofrenie, widze ze bierzesz risperidon masz jakies tego typu akcje ?

jezeli szukasz neuroleptyku ktory Cie wyciszy popros o kwetiapine

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odłożyłm abilify 2 dni temu, a nadal jestem taki rozdrażniony, wysokie ciśnieni, nie wiem co sie ze mną dzije... byłem na pogotowiu i dali mi Zomiren na wyciszenie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak Ci pisalem zomiren mozesz brac tylko doraznie i przez krotki okres bo uzaleznia! całe leczenie wg mnie masz do d... nie odpisales dlaczego bierzesz te neuroleptyki, masz jakies problemy z psychozami ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorę te leki ponieważ mam lęki i ogólną depresję. Poszedłem do lekarza i powiedzałem, że przerwałem leki na 3 dni, i wtedy moje lęki się powiększyły. Dostalem Ablifiy na krotki okres czasu, aby zaczał dzialać zanim moje poprzednia zaczną (od tej 3dniowej przerwy) No i przyszedłem do domu wziałem Abilify i zaczeło się....jestem otępiały. Rano zanim wezmę zmoren mam ciśnienie 150/90 i jestem taki pobudzony. Czy to mogą być skutki tego Abilify ? nawet jeśli brałem go przez 2 dni i teraz nie biorę go od 3 dni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchaj cos jest nie tak bo lekarz wypisuje Ci leki na psychozy, pierwsze slysze zeby ktos wypisal abilify albo rispolept na lęki, cos jest nie tak, albo nie mowisz calej prawdy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rispolept tylko rissperidon vipharm

 

-- 26 sty 2014, 12:35 --

 

Myslisz, ze jak to wszystko odstawię i zostawię tylko valdoxan to zacznę "czuć" się normalnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem bo nie wiem ciągle dlaczego to bierzesz, moze musisz ? co powiedziales lekarzowi ?

 

valdoxan jest napewno spoko i ma same plusy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No powiedziałem że mam pewien lęki, który na pewno nie jest prawda, ale jak tylko sobie o nim pomyślę, to dostaje ataku paniki wewnętrznej...poprostu sobie ubzdurałem ->dlatego dostałem abilifiy żeby przyspieszyć leczenie. A jeśli chodzi o rissperidon to miałem brać albo anafarnili albo rispieridon (ale strasznie mi serce kołatało po anafranilu) i brałem rissperidon. Ale to przepisane dostałem dawno temu zanim mi się cokolwiek działo, pozniej mi tylko przedłużyła i powiekszyła do dawki 1mg rano 1mg wieczorem + valdoxan + ten pieprzony abilify rano 7.5mg + wieczorem 7.5mb.

 

-- 26 sty 2014, 12:51 --

 

Teraz mam chęć brać tylko valdoxan + 0.5mg rissperidon rano + 0.5mg wieczorem. Albo w ogołe zostawić tylko valdoxan...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to jak urojenie to musisz brac tego abilify bo to bedzie nawracac, ja osobiscie nie mam po tym leku zadnych skutkow ubocznych, wiec moze jestes przewrazliwiony, to nowiutki lek, najnowszy ze swojej grupy nie da sie wymyslec nic lepszego, tak samo valdoxan nowość.

sproboj brac ten abilify i doraznie wspomagac sie zomirenem jak jest zle wytrzymaj tak do nastepnej wizyty i poprosisz dra o zomiren raz jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale powiedz mi kiedy znikną mi te nudności, mam zero chęci do życia. Tylko chodze po domu w kółko Niczym nie potrafię się zainteresować ani TV ani coś innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po tej nospie cos pomoglo na te nudnosci ? bo mozesz ja kupic bez recepty

za chec do zycia jest odpowiedzialny vadoxan jak sie rozkreci to sie rozchmurzysz ;)

jezeli miales urojenia to miales spory kryzys, dobrze ze trafiles od razu do lekarza

jestes w kiepskim stanie bo niestabilnym, wszystko musi sie ułożyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Valdoxan i rissperidon biorę od 14 dni... Tak jak mówię, od tego Abilify tak się zaczeło pieprzyć...

 

-- 26 sty 2014, 15:10 --

 

To takie jeszcze ostatnie pytanie, jak długo trzeba czekać aż ten lek przestanie działać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewątpliwą zaletą tego leku jest ( u mnie ) ,że można dłużej jechać z partnerką ruchem posuwisto zwrotnym do wybuchu( wczoraj miałem okazję się przekonać) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kaleb to co piszesz bardzo mnie zainteresowalo , jednym slowem nie zaburza w sferze seksualnej tak ? Wlasnie czegos takiego potrzebuje. Mam tez nadzieje ze na lęk sie spisze i aktywizacje bo o to glownie chodzi. Planuje zamienic Sulpiryd na Abilify i tak gdybam jak to bedzie 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×