Kolejna Nowa Osoba:D:D:D

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Kolejna Nowa Osoba:D:D:D

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 23 lis 2009, 13:52
Czesc jestem nowy na forum. Dzisiaj się zalogowałem. Na początku pozdrawiam wszystkich:)
Mam 22 lata i od 4 lat walczę z nerwica lękową. od Października tego roku
pierwszy raz zdecydowałem się na leczenie lekami i żałuję że tak późno to zrobiłem
bo moje życie zaczyna by znowu normalne wiem że jeszcze długa droga ale leki
to nowy etap mojego życia jestem pozytywnie nastawiony. Walczę z lękami
pewnie takimi samymi jak wszyscy inni którzy są na tym forum. Boję się
że sobie nie poradzę w pracy że jestem słabszy od innych że mi się coś stanie
że jestem na coś chory częste myśli natrętne itd często dostaje kopa
od życia ale staram się isc do przodu i robic cos dla siebie:)

[Dodane po edycji:]

a napisze jeszcze że jade od października na ParoMercku 20mg raz dziennie i Miansemerck 30mg na noc.
Ostatnio nie wiem czemu często się czuję taki bez energi bardzo słaby senny mam skurcze mięśni i jak
przebudzę się w nocy to jestem upocony. Mam nadzieje że to chwilowe i że przejdzie bo na początku tak nie miałem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Re: Kolejna Nowa Osoba:D:D:D

przez bunny_wrrr 23 lis 2009, 18:05
Jogurt22 witam i pozdrawiam :smile:
you can't get rid of your fears...but you can learn to live with them
Pozwól sobie być sobą, a innym być innymi.
Offline
ExModerator
Posty
416
Dołączył(a)
01 gru 2008, 19:15

Re: Kolejna Nowa Osoba:D:D:D

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 25 lis 2009, 16:22
kupiłem sobie dzisiaj nowe buty nike takie wymarzone ale nie wiem czemu jakaś beznadzieja mnie ogarnia:/
mimo że słonko za oknem...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Kolejna Nowa Osoba:D:D:D

Avatar użytkownika
przez agusiaww 25 lis 2009, 16:24
To pocenie to moze byc skutek uboczny leku, w kazdym razie ja mam tak samo. Budze sie w nocy spocona i to sie pojawilo pare m-cy po braniu leku, ale jest skutkiem ubocznym. Pozdrawiam :)
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Re: Kolejna Nowa Osoba:D:D:D

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 25 lis 2009, 16:31
dzięki:)

[Dodane po edycji:]

życie to nie bajka życie to nie kolorowanka to są chwile raz lepsze raz gorsze to są myśli cudowne i gorzkie marzenia to jest proste gubie sie wiem życia nie zmienie coś moze dam od siebie pokaże jak można żyć światła pogaszone ulice już uśpione co ja sam moge podajmy sobie wszyscy dłonie bądzmy dla świata jak dobrzy synowie a nie oblicza zło wrogie dlatego warto być kochać i żyć zaśnij w mik i zobacz w swym śnie że zatrzymać czasem trzeba sie i cieszyć każdym dniem...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Re: Kolejna Nowa Osoba:D:D:D

przez moli123 25 lis 2009, 21:44
Te poty o których wspominasz to najprawdopodobniej efekty specjalne leków. Też to przechodziłam. Czasami wręcz ślizgałam się na prześcieradle. Ale po jakimś czasie przechodziło. Nie przejmuj się tym- ważne abyś poczuł się lepiej psychicznie.
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
24 lis 2009, 22:43

Re: Kolejna Nowa Osoba:D:D:D

Avatar użytkownika
przez Jogurt22 26 lis 2009, 15:04
psychicznie jest lepiej ale bez rewelacji nie wiem czy nie zwiekszyc dawki musze to z lekarzem skonsultowac...
Wydaje mi sie ze na poczatku lek działał bardzo dobrze a teraz jakby stanął w miejscu...

[Dodane po edycji:]

łapią mnie jeszcze lęki...

[Dodane po edycji:]

Hej mam pytanko czy podczas brania ParoMercku macie przyspieszony puls. Ja czesto mam 90-100 nie wiem czy to przez ten
lek a moze mianseryne ktora biore na noc albo to zwykła tachykardia...

[Dodane po edycji:]

można przy tych lekach stosowac bisocard na zwolnienie pracy serduszka??

[Dodane po edycji:]

codziennie mam huśtawki raz się czuję dobrze raz gorzej. Od jutra zwiększam ParoMerck z 20 na 40mg...

[Dodane po edycji:]

denerwuje mnie uczucie stracenie przytomności zaburzeń równowagi i tych podobne:/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
114
Dołączył(a)
23 lis 2009, 13:15

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Przeskocz do