Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Jogurt22

Kolejna Nowa Osoba:D:D:D

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc jestem nowy na forum. Dzisiaj się zalogowałem. Na początku pozdrawiam wszystkich:)

Mam 22 lata i od 4 lat walczę z nerwica lękową. od Października tego roku

pierwszy raz zdecydowałem się na leczenie lekami i żałuję że tak późno to zrobiłem

bo moje życie zaczyna by znowu normalne wiem że jeszcze długa droga ale leki

to nowy etap mojego życia jestem pozytywnie nastawiony. Walczę z lękami

pewnie takimi samymi jak wszyscy inni którzy są na tym forum. Boję się

że sobie nie poradzę w pracy że jestem słabszy od innych że mi się coś stanie

że jestem na coś chory częste myśli natrętne itd często dostaje kopa

od życia ale staram się isc do przodu i robic cos dla siebie:)

 

[Dodane po edycji:]

 

a napisze jeszcze że jade od października na ParoMercku 20mg raz dziennie i Miansemerck 30mg na noc.

Ostatnio nie wiem czemu często się czuję taki bez energi bardzo słaby senny mam skurcze mięśni i jak

przebudzę się w nocy to jestem upocony. Mam nadzieje że to chwilowe i że przejdzie bo na początku tak nie miałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem sobie dzisiaj nowe buty nike takie wymarzone ale nie wiem czemu jakaś beznadzieja mnie ogarnia:/

mimo że słonko za oknem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

To pocenie to moze byc skutek uboczny leku, w kazdym razie ja mam tak samo. Budze sie w nocy spocona i to sie pojawilo pare m-cy po braniu leku, ale jest skutkiem ubocznym. Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki:)

 

[Dodane po edycji:]

 

życie to nie bajka życie to nie kolorowanka to są chwile raz lepsze raz gorsze to są myśli cudowne i gorzkie marzenia to jest proste gubie sie wiem życia nie zmienie coś moze dam od siebie pokaże jak można żyć światła pogaszone ulice już uśpione co ja sam moge podajmy sobie wszyscy dłonie bądzmy dla świata jak dobrzy synowie a nie oblicza zło wrogie dlatego warto być kochać i żyć zaśnij w mik i zobacz w swym śnie że zatrzymać czasem trzeba sie i cieszyć każdym dniem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te poty o których wspominasz to najprawdopodobniej efekty specjalne leków. Też to przechodziłam. Czasami wręcz ślizgałam się na prześcieradle. Ale po jakimś czasie przechodziło. Nie przejmuj się tym- ważne abyś poczuł się lepiej psychicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

psychicznie jest lepiej ale bez rewelacji nie wiem czy nie zwiekszyc dawki musze to z lekarzem skonsultowac...

Wydaje mi sie ze na poczatku lek działał bardzo dobrze a teraz jakby stanął w miejscu...

 

[Dodane po edycji:]

 

łapią mnie jeszcze lęki...

 

[Dodane po edycji:]

 

Hej mam pytanko czy podczas brania ParoMercku macie przyspieszony puls. Ja czesto mam 90-100 nie wiem czy to przez ten

lek a moze mianseryne ktora biore na noc albo to zwykła tachykardia...

 

[Dodane po edycji:]

 

można przy tych lekach stosowac bisocard na zwolnienie pracy serduszka??

 

[Dodane po edycji:]

 

codziennie mam huśtawki raz się czuję dobrze raz gorzej. Od jutra zwiększam ParoMerck z 20 na 40mg...

 

[Dodane po edycji:]

 

denerwuje mnie uczucie stracenie przytomności zaburzeń równowagi i tych podobne:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×