Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 01 mar 2015, 20:17
Marcin2013, dzięki, staram się jak mogę :D A co u Ciebie, dalej nuda?
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5076
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 01 mar 2015, 20:30
No ta nuda mnie nie opuszczacwcale :-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8686
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 01 mar 2015, 20:38
kosmostrada, mirunia, Makabra wlasnie musze sie zastanowic , pojade jeszcze raz tam do schroniska .

A ja siedze i nic mnie ten dol nie odpuszcza , do tego mam lęki ze juz tak bedzie zawsze , ze nic sie nie zmieni, ze jutro nie wyjde z domu a musze isc do Madzi przeciez :hide: :hide:

mirunia, Super ze chociaz na chwilke na spacerek sie wybralas.:) zawsze to czlowiek zaczerpnie powietrza.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 01 mar 2015, 20:42
platek rozy, Ja osobiście wolałabym szczeniaka.. :) Fajnie że w ogóle myślisz o piesku ze schroniska :D
chodze boso po ulicy


Ketrel 600mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg
Relanium 5mg - doraźnie

opium

riflessione.blog.pl
Posty
7570
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 01 mar 2015, 20:46
Ahma, czesc co u ciebie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8686
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez amelia83 01 mar 2015, 21:02
czesc kochani
miałam cudny piękny dzień, bezlękowo i bez dołów no bajka, bawiłam się swietnie :105: :105:

platek rozy, kochana dasz rade, tak jak Tobie pisałam , to się zmieni, nie będzie tak zawsze, zobaczysz wyjdzie słońce :******
mirunia, ja miałam cocker spanielke ze schroniska :105: mój pierwszy psiak to był, staruszkę wzięłam, bo jak ją zobaczyłam i ona paczała na mnie no musiała być moja, niestety za długo musieliśmy uśpić bo bardzo cierpiała schorowana
a druga spanielkę (obie rude) miałam od szczeniaczka :105:
Marcin2013, Marcin, nie wiem, zajmij się czymś co lubisz :) :bezradny:
'Jeśli nie umiesz latać, biegnij. Jeśli nie umiesz biegać, chodz. Jeśli nie umiesz chodzić czołgaj się. Ale bez względu na wszystko- Posuwaj się naprzód '
M. Luther King

'jak o mnie ktoś zapyta powiedzcie mu że znikam, za równoległym światem, gdzie liczby nie są ważne'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13390
Dołączył(a)
17 mar 2011, 16:01
Lokalizacja
daleko czasem blisko

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 01 mar 2015, 21:07
Grac na kopie ake sie spalil :-)

-- 1 mar 2015, o 21:07 --

Ale
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8686
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 01 mar 2015, 21:09
Czy to jest realne czy sztuczka?

https://www.youtube.com/watch?v=XZzJxWbWXtY
®
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10426
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 01 mar 2015, 21:12
Poczytam was :-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8686
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 01 mar 2015, 21:19
amelia83, bardzo sie ciesze Kochanie ze mialas tak fajny dzionek!!! :******** :yeah:
Ahma , amelia83, nie wiem jeszcze jakiego pieska wezme , poki co sie zastanawiam.
Zaraz sie pojde uplumkac , jutro mnie przeraza.

JERZY1962, witaj :********* uszko lepiej?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 01 mar 2015, 21:31
platek rozy, hej :smile: nie boli ale antybiotyk będę brał jeszcze chyba siedem dni.
®
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10426
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 01 mar 2015, 21:33
JERZY1962, ale juz jest lepiej a to najwazniejsze!
:) ciesze sie, oby zdrowialo szybciusko:)

-- 01 mar 2015, 21:35 --

JERZY1962, ale fajne z ta pilka :D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 01 mar 2015, 23:52
Ja mam chyba stan podgorączkowy, ale nic mnie nie boli, siedzę sobie na grze, sama, bo się jednak nie zgadałam z innymi graczami.

I piszę głupie komentarze na fejsie, niestety znajdują się mądrale, co wszystko biorą na serio.

-- 01 mar 2015, 23:41 --

amelia83, JERZY1962, to dobrze, że dobrze.

platek rozy, nie martw się piesełem, serce psa podpowie.

Marcin2013, nie ma co czytać na forum, idziemy spać :papa:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8729
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 02 mar 2015, 07:16
cyklopka, no niema wtmyspa sie wludnia :-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8686
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do