Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 01 sty 2014, 18:21
trombeczka, Cześć :- )

Marcin2013, Hejka.
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5746
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 01 sty 2014, 18:22
trombeczka, to staraj się nie pić bo leki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 01 sty 2014, 18:23
no nie pijcie bo leki wam nie będą działać :) mnie nie słuchajcie bo ja jestem z innej planety 8)
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 01 sty 2014, 18:26
nerwosol-men, morzna się napić ale nie zaczesto ja tak myślę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 01 sty 2014, 18:27
Marcin2013, no tak we wszystkim jest ważny umiar
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 01 sty 2014, 18:28
Ja tez nie pije, i wiecie co... duzo lepiej sie czuje, jadąc gdzies np. na trzezwo ale BEZ LĘKU, niż jakbym miala byc na rauszu i potem się jeszcze męczyć. Teraz taki stan bezlękowy jest dla mniej jak taki "rausz" - taki podobny stopien przyjemnosci ma :)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 01 sty 2014, 18:29
Nie pij nie pal a na coś czeba umrzeć :)

-- 01 sty 2014, 18:31 --

nerwa, witaj to jesteś ekonomiczną :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez tosia_j 01 sty 2014, 18:31
nerwa, czesc. Jakos cie nie widzialam
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4463
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 01 sty 2014, 18:34
Marcin2013, ekonomiczność to moje drugie imie. Po 1/8 benzo mam juz super stan :)

Hej Tosia! Ja tak czasem wchodze od czasu do czasu. Ale staram sie ogarniaczac internet i zajac innymi rzeczami. Za duzo czasu juz stracilam na nic nie robienie, i staram sie nadrabiac troche :-/ A jak tu wchodze, to tak nie chce sie zaraz witac ze wszystkimi, bo potem wchodze znowu po kilku godzinach i co, znow mam się witac? nie wiem... :D ale bez sensu. Wiec po prostu wchodze i pisze jak mam cos do napisania :P a jak nie, to nie 8)
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez neon 01 sty 2014, 18:36
nerwa, Ja mam też zamiar ograniczyć, bo człowiek wprowadza się w jakiś dziwny stan na tym forum :D
nadmiar optymizmu obwieszcza zbliżającą sie rozpacz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5746
Dołączył(a)
18 lis 2013, 12:05

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez tosia_j 01 sty 2014, 18:43
jak tu wchodze, to tak nie chce sie zaraz witac ze wszystkimi, bo potem wchodze znowu po kilku godzinach i co, znow mam się witac? nie wiem... :D ale bez sensu. Wiec po prostu wchodze i pisze jak mam cos do napisania :P a jak nie, to nie 8)

Podoba mi sie ;) ;)
outsider
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4463
Dołączył(a)
24 lis 2013, 14:21

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez nerwosol-men 01 sty 2014, 18:46
nerwa, no mało wchodzisz ostatnio :) brakuje ciebie na forum
Załóż wy­god­ne bu­ty, bo masz do przejścia całe życie... Obrazek

http://www.poomoc.pl
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7538
Dołączył(a)
03 lis 2013, 00:13
Lokalizacja
Warszawa

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 01 sty 2014, 18:47
Co jest dobre na sen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Zjednoczone Stany Lękowe

przez nerwa 01 sty 2014, 18:49
neon, dokladnie. Ja w sumie na żadnych forach do tej pory sie nie udzielalam. I dla mnie to jednak bardziej miesjce, zeby podzielic się jakims doswiadczeniem, czy zapytac o rade itd. A tu fajnie oczywiscie wejsc pogadac, ale duzo piszecie, ja potem nie mam czasu nadrabiac, nie wiem co sie dzieje ;) a znow jak usiade i jestem tu jakis czas, to caly czas to odswiezanie itd. No nie wiem... jakos mam wrazenie, ze za duzo czasu jednak na to idzie :-/

A jeszcze jak dolozy sie fakt, ze to nie sa prywatne rozmowy tylko bardzo publiczne, to tez troche mi sie czasem odechciewa :( Ostatnio chyba bardziej na Atakach cos pisalam.
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3828
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Przeskocz do