Zjednoczone Stany Lękowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Śmiercionauta 20 gru 2013, 13:26
Enii, przybywam niczym ułan z chusteczką żeby obetrzeć Ci łzy ;) ...i znikam na gniadym koniu w mgle bo obowiązki nadal wzywają :P
"nerwice upaństwowić moderacje wypierdolić"
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
8831
Dołączył(a)
16 sty 2012, 18:55

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 20 gru 2013, 13:27
Śmiercionauta, miłe to z Twojej strony :D
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 20 gru 2013, 13:28
Śmiercionauta :D Super!

-- 20 gru 2013, 12:29 --

Enii my Cię potrzebujemy i Twoje dzieciaki,które na pewno Cię kochają :smile:
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Zjednoczone Stany Lękowe

przez ladywind 20 gru 2013, 13:30
nerwa napisał(a):nie popadajmy w panike!!! :mrgreen:


dokładnie:) nie ma co przesadzać ;)
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez platek rozy 20 gru 2013, 13:31
Enii, ja mam placz u konca nosa dzis tez , ech wlasnie sie zorientowalam ze mam za malo garnkow na takie gotowanie wieksze ...
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Zjednoczone Stany Lękowe

przez ladywind 20 gru 2013, 13:31
nic ja zmykam, bo dzisiaj duży ruch coś w pracy. Miłego dzionka i bez lęków i złego nastroju! :papa:
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 20 gru 2013, 13:32
trzymaj się ladywind :papa:
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 20 gru 2013, 13:33
gosiulek, moje poczucie kobiecości spadło do poziomu zero. Wczoraj przegladałam stare zdęcia i pytalam sie sama siebie ''gdzie podziala sie ta dziewczyna pewna siebie, przebojowa'' a teraz siedzi taka wystraszona kura domowa

-- 20 gru 2013, 13:34 --

ladywind, papapa
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Megi_ 20 gru 2013, 13:36
Enii, kurcze, jak ja dobrze Cie rozumiem... sama siebie nie poznaje...czuje sie brzydka, zaniedbana, zmeczona, wiecznie rozgoryczona...a z pracy to chyba zaraz uciekne bo nawet juz na siłe nie potrafie sie usmiechac
..."Troszczysz się i niepokoisz o wiele, a potrzeba mało..." ( Łk 10, 42)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
466
Dołączył(a)
29 paź 2013, 16:08
Lokalizacja
Wrocław

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 20 gru 2013, 13:36
Megi_, dokładnie
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 20 gru 2013, 13:38
Enii ja mam podobnie...jakby życie ze mnie uciekło...ale będę walczyć o siebie...nikt za mnie tego nie zrobi i nic w magiczny sposób nie zadziała...choć człowiek by tego chciał...nie jest lekko i pewnie długo jeszcze nie będzie...ale nie ważne,że upadasz...ważne,że przyjdzie taki dzień i się podniesiesz...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Enii 20 gru 2013, 13:39
gosiulek, ja juz jestem psychicznie zmeczona domem, opieka, szkołą chcialabym czuc sie tak jak za młodu

-- 20 gru 2013, 13:40 --

Zrobic cos szalonego, spontanicznego
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez Megi_ 20 gru 2013, 13:43
Enii, widzisz, tutaj chyba lezy nasz problem, ze nie potrafimy sie z tym pogodzic ze mija czas i juz nigdy nie bedzie jak dawniej. A powinnysmy sie pogodzic i korzysztac z tego co mamy teraz
..."Troszczysz się i niepokoisz o wiele, a potrzeba mało..." ( Łk 10, 42)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
466
Dołączył(a)
29 paź 2013, 16:08
Lokalizacja
Wrocław

Zjednoczone Stany Lękowe

Avatar użytkownika
przez gosiulek 20 gru 2013, 13:44
Enii ja myślę,że po trosze dlatego jestem w takim stanie...tylko dom,dziecko czasem praca przy zleceniu...nic mi się nie chce na święta robić...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do