Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez monmaria 02 sie 2014, 14:08
Cześć wszystkim :D
monmaria
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez mangiferaindica 02 sie 2014, 14:10
Aranjani, nikt nie uwierzył, że marudziłaś :yeah:
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 02 sie 2014, 14:15
joł Guzik :)

-- 02 sie 2014, 14:16 --

mangiferaindica, :yeah:

-- 02 sie 2014, 14:16 --

monmaria, bry laska 8)
Aranjani
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez monmaria 02 sie 2014, 14:18
Aranjani, hej piękna :D jak zdrówko :?:
monmaria
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 02 sie 2014, 14:19
monmaria, a dziekuje, juz ok :)
a Ty jak tam?
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Davin 02 sie 2014, 14:20
Davin gada przez tele to se pospamuje z jego konta niach niach :yeah:
Davin
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez mangiferaindica 02 sie 2014, 14:22
Davin napisał(a):Davin gada przez tele to se pospamuje z jego konta niach niach :yeah:



Oł jeee, szaleństwo bez granic :pirate:
Offline
Posty
2335
Dołączył(a)
25 mar 2014, 13:43

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez monmaria 02 sie 2014, 14:24
Aranjani, a dzięki dobrze.
Szkoda, że urlop się skończył i znowu zaczęła się taka normalność z brakiem czasu
Nie będę narzekać :mrgreen:
monmaria
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez DwaGuziki 02 sie 2014, 14:26
monmaria, hej :D :D
Vivere est militare ...

Życie jest małą ściemniarą, francą, wróblicą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi idź!

.... Spełniania marzeń ciąg dalszy ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4490
Dołączył(a)
26 mar 2013, 20:35
Lokalizacja
Łódź

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 02 sie 2014, 14:27
mangiferaindica, cii... tylko mu nie mów :lol:

monmaria, rozumiem ;)
no pewnie... szkoda czasu na narzekanie :)
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez monmaria 02 sie 2014, 14:28
DwaGuziki, hejka laska, co u Ciebie, nie omieszkam zapytać jak teściowa :mrgreen:
monmaria
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Davin 02 sie 2014, 14:33
Zostawić lapka na chwile i już zołza spamuje. Dobrze że nie trolowała. :mrgreen:
Davin
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

przez Aranjani 02 sie 2014, 14:36
Davin napisał(a):Zostawić lapka na chwile i już zołza spamuje. Dobrze że nie trolowała. :mrgreen:


haha nie sprawdzales jeszcze chyba wszystkich swoich postow ktore napisales jak gadales przez tela niach niach
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę)

Avatar użytkownika
przez DwaGuziki 02 sie 2014, 14:46
monmaria, teściowa żyje niestety :mrgreen:
Vivere est militare ...

Życie jest małą ściemniarą, francą, wróblicą, cwaniarą. Plącze nam nogi i mówi idź!

.... Spełniania marzeń ciąg dalszy ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4490
Dołączył(a)
26 mar 2013, 20:35
Lokalizacja
Łódź

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do