odstawienie tabletek i bol glowy

Forum poświęcone depresji oraz CHAD. Jeżeli czujesz, że sam/a sobie nie radzisz, nie zwlekaj z napisaniem o tym. A jeżeli depresje masz za sobą - możesz podzielić się wskazówkami.

odstawienie tabletek i bol glowy

Avatar użytkownika
przez sloncedlaciebie 24 cze 2008, 17:44
mam problem i chcialabym sie poradzic :) chodzi o to,ze przestalam brac tabletki - bez konsultacji z lekarzem, bo akuratwyszlo tak,ze w dniu kiedy bylam umowiona jego nie bylo a pozniej nie mialam czasu i... w piatek wzielam ost tabletke a od niedzieli okropnie boli mnie glowa. praktycznie przez caly dzien. dzis chcialam pojsc do tego lekarza, ale okazalo sie,ze do 7.07 jest na urlopie a innego tam nie ma :( i nie wiem co teraz? czy mam po prostu to jakos przeczekac? ile moze to potrwac? czy pozniej ponownie wrocic do tabletek? dodam,ze bralam tabletke przeciwbolowa, ale zupelnie nic nie pomogla ;(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
15 lis 2007, 09:53

Re: odstawienie tabletek i bol glowy

przez archetyp 25 cze 2008, 22:34
Leki antydepresyjne powinno się odstawiać zmniejszając powoli dawkę. Mózg przyzwyczajony do zwiększonego poziomu serotoniny może zareagować właśnie w taki sposób kiedy nagle go zabraknie, powinnaś jak najszybciej wziąść kolejna tabletkę jeśli zamierzasz kontynuować terapię lekami, spróbuj iść do innego lekarza jeśli twój jest na urlopie, pozdrawiam.
Offline
Posty
76
Dołączył(a)
31 mar 2008, 12:57

Re: odstawienie tabletek i bol glowy

Avatar użytkownika
przez little 26 cze 2008, 00:32
Tabletki trzeba odstawiać stopniowo i najlepiej po konsultacji z lekarzem
ja brałam Pramolan przez cały czas i stopniowo zmniejszałam dawkę,teraz już nie biorę wcale i jest OK,zadnych dolegliwości
odstawiłam też Imovane (nasenne) brałam 7,5 mg , później po połówce i teraz juz nic i śpie po 9 godzin chociaż sen nie jest zbyt mocny ,ale z nocy na noc śpi się co raz lepiej :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
20 cze 2008, 00:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: odstawienie tabletek i bol glowy

przez joannas 26 cze 2008, 09:09
Cześć! Ja odstawiłam leki, bo okazało się, że jestem w ciąży. Więc o stopniowym odstawieniu nie było mowy. Brałam lek z grupy SSRI. Przez dwa tygodnie miałam nudności, ból głowy- okropność. Ale teraz jest ok. Kiedyś sama miałam taki problem jak Ty, że nie skończyły mi sie leki i nie miałam skąd ich wziąć. Wtedy czułam zupełnie coś innego- zawroty głowy, ból głowy i kłopoty z koncentracją. Wtedy było za wcześnie na odstawienie. Jeżeli nadal się źle czujesz- nie dręcz się z tymi dolegliwościami. Weź tabletkę. Twój psychiatra sam będzie wiedział- kiedy powinnaś odstawić. :smile:
Pozdrawiam :D
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
19 cze 2008, 20:46

Re: odstawienie tabletek i bol glowy

Avatar użytkownika
przez sloncedlaciebie 26 cze 2008, 11:57
ale wlasnie nie moge wziasc tabletki bo nie mam ich juz a on bedzie dopiero w lipcu :(
tzn. juz mi dzis troszeczke przeszlo, ale od niedzieli bylo okropnie. dzieki za uwagi :) a myslicie,ze jak lekarz wroci to powinnam wrocic do tabletek czy dac juz sobie z nimi spokoj? :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
15 lis 2007, 09:53

Re: odstawienie tabletek i bol glowy

Avatar użytkownika
przez sloncedlaciebie 26 cze 2008, 16:23
jeszcze jedno pytanie.. wazne... teraz znowu sie zle czuje.. i pomyslalam ... czy jakbym poszla do lekarza rodzinnego, to on mogl by mi wypisac recepte na lek? chociaz jedno opakowanie. prosze o odpowiedz :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
15 lis 2007, 09:53

Re: odstawienie tabletek i bol glowy

przez kashmir 26 cze 2008, 21:49
powinien ci wypisac jesli mu przedstawisz sytuacje, bo w sumie bez sensu zebys sie meczyla
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
26 kwi 2008, 10:58
Lokalizacja
poznan

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do