Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
sloncedlaciebie

odstawienie tabletek i bol glowy

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem i chcialabym sie poradzic :) chodzi o to,ze przestalam brac tabletki - bez konsultacji z lekarzem, bo akuratwyszlo tak,ze w dniu kiedy bylam umowiona jego nie bylo a pozniej nie mialam czasu i... w piatek wzielam ost tabletke a od niedzieli okropnie boli mnie glowa. praktycznie przez caly dzien. dzis chcialam pojsc do tego lekarza, ale okazalo sie,ze do 7.07 jest na urlopie a innego tam nie ma :( i nie wiem co teraz? czy mam po prostu to jakos przeczekac? ile moze to potrwac? czy pozniej ponownie wrocic do tabletek? dodam,ze bralam tabletke przeciwbolowa, ale zupelnie nic nie pomogla ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Leki antydepresyjne powinno się odstawiać zmniejszając powoli dawkę. Mózg przyzwyczajony do zwiększonego poziomu serotoniny może zareagować właśnie w taki sposób kiedy nagle go zabraknie, powinnaś jak najszybciej wziąść kolejna tabletkę jeśli zamierzasz kontynuować terapię lekami, spróbuj iść do innego lekarza jeśli twój jest na urlopie, pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tabletki trzeba odstawiać stopniowo i najlepiej po konsultacji z lekarzem

ja brałam Pramolan przez cały czas i stopniowo zmniejszałam dawkę,teraz już nie biorę wcale i jest OK,zadnych dolegliwości

odstawiłam też Imovane (nasenne) brałam 7,5 mg , później po połówce i teraz juz nic i śpie po 9 godzin chociaż sen nie jest zbyt mocny ,ale z nocy na noc śpi się co raz lepiej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Ja odstawiłam leki, bo okazało się, że jestem w ciąży. Więc o stopniowym odstawieniu nie było mowy. Brałam lek z grupy SSRI. Przez dwa tygodnie miałam nudności, ból głowy- okropność. Ale teraz jest ok. Kiedyś sama miałam taki problem jak Ty, że nie skończyły mi sie leki i nie miałam skąd ich wziąć. Wtedy czułam zupełnie coś innego- zawroty głowy, ból głowy i kłopoty z koncentracją. Wtedy było za wcześnie na odstawienie. Jeżeli nadal się źle czujesz- nie dręcz się z tymi dolegliwościami. Weź tabletkę. Twój psychiatra sam będzie wiedział- kiedy powinnaś odstawić. :smile:

Pozdrawiam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale wlasnie nie moge wziasc tabletki bo nie mam ich juz a on bedzie dopiero w lipcu :(

tzn. juz mi dzis troszeczke przeszlo, ale od niedzieli bylo okropnie. dzieki za uwagi :) a myslicie,ze jak lekarz wroci to powinnam wrocic do tabletek czy dac juz sobie z nimi spokoj? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno pytanie.. wazne... teraz znowu sie zle czuje.. i pomyslalam ... czy jakbym poszla do lekarza rodzinnego, to on mogl by mi wypisac recepte na lek? chociaz jedno opakowanie. prosze o odpowiedz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinien ci wypisac jesli mu przedstawisz sytuacje, bo w sumie bez sensu zebys sie meczyla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×