co na potworne zmeczenie i spuchniete nogi po lekach???

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

co na potworne zmeczenie i spuchniete nogi po lekach???

przez Stonka 06 sie 2012, 11:07
Biore 60-90 mianseryny na sen i 2000 depakiny i NIE ZYJE
zwl w tych upalach
jestem od miesiecy potwornie zmecozna,a teraz doszlo spuchniecie i okropny bol nog, zwl lydek. Nie moge stac
Probowalam smarowac venorutenem, mascia z kasztanowca z dodatkeim heparyny ale to nic nie pomaga
Ktos ma jakies doswiadczenia?
Offline
Posty
448
Dołączył(a)
05 mar 2012, 17:47

co na potworne zmeczenie i spuchniete nogi po lekach???

Avatar użytkownika
przez devnull 06 sie 2012, 17:31
szczerze, odstaw tą depakine, zamien na inny stabilizator, bo ten lek zrobi z ciebie potwora - wiem co mowie, bo widzialem kolezanke ktora brala go 8 miesiecy, byla normalnie wygladajaca dziewczyna, nie była otyła, nie była chuda, w sam raz, jak ja zobaczylem po depakinie to ... MONSTRUM.
zmeczenie to tez objaw depakiny, my musielismy jej pomagac by weszla po schodach, nie mogla wypic grama alkoholu bo dostawala totalnej zwały, z reszta bez alkoholu chodzila jak naćpana.

odstaw ta trucizne, bo ten lek ma koszmarne uboki.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
1226
Dołączył(a)
20 kwi 2012, 00:52
Lokalizacja
centrum EU

co na potworne zmeczenie i spuchniete nogi po lekach???

Avatar użytkownika
przez Fleure_De_Violette 06 sie 2012, 17:43
zaqzax-3, nie jest powiedziane, że autorka po depakinie przytyje.
Stonka, Lioton 1000 warto wypróbować, jak nie pomoże najlepiej udać się z tym do lekarza, może to być spowodowane albo lekami albo problemami z krążeniem, co może wzajemnie się uzupełniać.
Life always offers you a second chance. Its called tomorrow.
Posty
816
Dołączył(a)
25 cze 2012, 20:14
Lokalizacja
Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

co na potworne zmeczenie i spuchniete nogi po lekach???

przez Maciej farmaceuta 17 sie 2012, 11:17
Mianseryna strasznie zatrzymuje wodę i zwiększa apetyt,człowiek budzi się nalany jak balon.Spróbuj Uroseptu- ziołowy środek działający też moczopędnie- opuchlizny trochę schodzą.Bardziej drastyczna metoda-ale tylko doraźnie-2 tabl.Furosemidu-b.silny moczopędny.Wysikasz ok 3-4 litry wody,ale po ok 6 godzinach to wróci(dziewczyny biorą to przed balami,sylwestrem,żeby zmieścić się w sukienkę)Może zmień mianserynę na mirtazapinę-działa podobnie,a nie powoduje takiej retencji wody.
Posty
359
Dołączył(a)
22 sty 2012, 03:15

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: zzYxx i 20 gości

Przeskocz do