ESCITALOPRAM(Lexapro,Lenuxin,Depralin,Mozarin,Escitil,Elicea

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy escitalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
156
58%

Nie
75
28%

Zaszkodził
36
13%

 
Liczba głosów : 267

przez Michal78 23 sty 2006, 00:01
Dziś się czuję paskudnie. To znaczy bywało gorzej ostatnio, ale i tak mnie to nie pociesza. Wystarczy mi to, że nie czuję się co raz lepiej.
Bibi nie sugeruj się zbyt mocno tym co piszę o lexapro, u Ciebie może być zupełnie inaczej. Do końca stycznia idę do lekarza. Zobaczę co mi powie.

Rano muszę wstać o 5 i lecieć na autobus. Po prostu rozkosz. Może nie zdążę zamarznąć jak będę się szybko ruszał.
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 gru 2005, 16:58
Lokalizacja
z lasu

Avatar użytkownika
przez bibi 23 sty 2006, 00:57
uuuu to faktycznie ...współczuję. a mrozy mają być nietęgie!!!!!!
co do lexapro --to spokojnie. wiem ze każdy organizm inaczej to znosi, ale dobrze jest wiedziec czego się można spodziewac.
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

przez Martka 23 sty 2006, 20:25
Przepraszam że nie odpisywałam ale nie miałam dostępu do netu.
przez 8 dni brałam 5mg i pierwsze 3 dni nie były za ciekawe ale to raczej wynik mojego nastawienia psychicznego,a od soboty biorę już 10 mg i czuje się tak samo jak po 5mg.Mam nadzieje że mi to pomoże mam nawet przebłyski energii i dobrego samopoczucia ale nadal nie jest tak jak powinno ale nie poddaję się.Faktem jest że po tym leku bardzo wyciszyło się moje ciało tz nie jestem taka spięta.
Dziękuje wam za dodanie otuchy i wsparcie i życzę powodzenia
lalalalalal lalalalal lalalalalal alala alallalaal
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
04 sty 2006, 17:09
Lokalizacja
poznan

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez bibi 23 sty 2006, 23:19
to dobre widaomości
cieszę się że zaczynasz się czuc lepiej.
ciepłe pozdrowienia. :)
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

przez Martka 24 sty 2006, 09:42
tak więc warto spróbowac nie mamy nic do stracenia.
Życzę powodzenia i trzymam kciuki :)
lalalalalal lalalalal lalalalalal alala alallalaal
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
04 sty 2006, 17:09
Lokalizacja
poznan

Avatar użytkownika
przez Mada 26 sty 2006, 02:56
Biore Lexapro od 2 miesiecy. Przez pierwsze poltora miesiaca bralam 5mg i juz po tygodniu czulam sie lepiej, od czasu kiedy zaczelam brac lexapro nie mialam ani jednego ataku. Na poczatku brania czulam sie spieta, dretwaily mi miesnie nog w nocy, mialam nudnosci i zawroty glowy i bardzo bolala mnie glowa,. Ale wszystko minelo po tygodniu. Po 3 tygodniach nastepuje nastepny efekt uboczny, chociaz wedlug mojego lekarza jest bardzo rzadki ale akurat m isie przytrafil, mianowicie nastepuje utrata pamieci "krotkiej" czyli np, budzac sie rano przed wyjsciem zapominalam czy bylam w ubikacji, na lekcji z rachunkowosci rozwiazalam zadanie pierwsza z calej grupy i dalam profesor prawidlowa odpowiedz ale nie zapisalam spososbu w jaki go rozwiazalam, po 5 minutach zapytana w jaki sposob je rozwiazalam, nie pamietalam...hehe mialam mase takich przypadkow ale minely po tygodniu lub 2. Nastepnie, takze rzadki skutek uboczny, zauwazylam ze mam obojetny stosunek do wszystkiego, moje emocje sa kompletnie wyciszone...wszystko mi wisi.
Od ponad tygodnia zaczelam brac 10mg i szczerze czuje sie gorzej niz w czasie kiedy bralam 5mg. Natezenie lekow wzroslo i apetyt zmalal, mimo ze i tak byl niski wczesniej, ale mam nadzieje ze wszystko sie ustabilizuje w ciagu nastepnych 2 tygodniu, tak jak w przypadku 5mg.
Przygotujcie sie na utrate wagi. Szczerze najchetniej odstawilabym te leki ale strach przed atakami jest wiekszy niz niesmak do lekow.

pozdrawiam,
Mada
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

Avatar użytkownika
przez Mada 26 sty 2006, 02:59
I jeszcze jedno, "there's no free ride" nie ma lekow bez efektow ubocznych, sa tylko mniejsze lub wieksze. Niestety.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

Avatar użytkownika
przez bibi 26 sty 2006, 10:43
a ja sie bałam że utyję!!!
to dla mnie jeszcze jeden plus.
mówisz że mogę byc olwatorsko nastawiona do świata??
kurcze ja juz jestem tak nastawiona. ciekawe co bedzie potem
pamięc krótka tez juz mam rabniętą, już teraz mam problemy z tym czy wziełam juz tabletkę ? czy jeszcze nie?
denerwujące!!!
ale spoko. dam radę. tyle że nie w tym miesiącu.
zaczne dopiero w od około 10 kwietnia.
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

przez Michal78 28 sty 2006, 11:54
Hej! Jak tam u Was? Ja dziś czuję się nawet dobrze. Zwłaszcza w porównaniu z zeszłą sobotą. Mam nadzieję, że niedziela też będzie lepsza, a za tydzień jeszcze lepiej. Wam tego też życzę.
A ja na razie postaram się nie wpadać w euforię ;-).
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
20 gru 2005, 16:58
Lokalizacja
z lasu

przez Martka 29 sty 2006, 18:53
Witam Was Milutko!
Ja biorę Lexapro już drugi tydzień i codziennie chodzę na terapie grupową leczenia nerwic i muszę wam powiedzieć że czuję się rewelacyjnie porównując mój stam z przed 2 tygodni.Nie wiem czy to zasługa tabletek czy też terapii,ale od wczoraj czuję tak wielki przypływ energii i wogóle mam niesamowita nadzieje że wszystko się ułoży-wierzę w to.wiadomo że czasem się czyję źle ale obecnie tych lepszych chwil jest więcej niż tych straszliwych.Trzymam kciuki za was :D
lalalalalal lalalalal lalalalalal alala alallalaal
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
04 sty 2006, 17:09
Lokalizacja
poznan

Avatar użytkownika
przez Mada 30 sty 2006, 01:48
ja z kolei caly weekend fatalnie...jak czesto chodzicie do psychologa? Mysle o tym zeby przyjechac do Polski i zapisac sie do jakiejs kliniki dla nerwicowcow, jezeli taka istnieje... wiecie moze cos o tym?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

przez Martka 30 sty 2006, 19:06
No ja chodzę na terapie 3 miesięczną codziennie po 5 h z psychologami jest często ciężko ale dużo pomaga.Polecam.Mi powiedziała o tym moja psycholog ale z tego co wiem coraz więcej jest takich dziennych oddziałów
lalalalalal lalalalal lalalalalal alala alallalaal
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
04 sty 2006, 17:09
Lokalizacja
poznan

Avatar użytkownika
przez Mada 03 lut 2006, 17:41
Niestety po 2 miesiacach musialam odstawic Lexapro, po 2 tygodniach przezucenia sie z 5mg na 10mg przezylam mordege, teraz wrecz boje sie brac cokolwiek ( moze to jest metoda na pozbycie sie nerwicy?hehe Czyli wiekszy lek przed lekami niz przed samymi atakami i nerwica?). Od 5 dni oczyszczam organizm i z dnia na dzien czuje sie coraz lepiej. Lexparo nie bylo mi pisane, zmieniam teraz na Paxil (chyba ta sama grupa co Seroxat). Trzymajcie za mnie kciuki :)!

pozdrawiam,
Magda
Avatar użytkownika
Offline
Posty
200
Dołączył(a)
25 sty 2006, 02:11
Lokalizacja
NY

Avatar użytkownika
przez bibi 03 lut 2006, 17:42
trzymam !!! :D
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

Przeskocz do