czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

przez natuf 15 lip 2014, 22:16
Od kwietnia mam zdiagnolizowana nerwice. Chodziłam do psychologa przez 2 miesiące, po czym pani psycholog stwierdziła ze terapia nie jest już potrzebna. W połowie zdecydowaliśmy ze potrzebne sa leki. Biorę setaloft 2 tabletki dziennie. 2 tygodnie temu pojechałam w góry i praktycznie przez cały wyjazd nie brałam leków bo doszłam do wniosku ze już mogę odstawiać. Wiem, głupota. Męczyły mnie różne dolegliwości zaczynając od fobii wymiarowania, bania się polykania, drżenia mięśni. Wszystko przeszło po badaniach na dana rzecz i lekach. Miałam usg brzucha, ekg bo serce też szwankowało, usg szyi, laryngolog, morfologia, ob, test na borelioze, usg piersi, posiew na pasożyty... A teraz doszła głowa. Okropne bóle głowy i drętwienie rak i palców. Dziwne uczucie nie swoich dłoni. Psychiatra powiedział ze objawy będą się ciągle zmieniać i na bóle brać paracetamol. Ale mi przez głowę przechodzą też jakby prądy i jakbym miała obręcz na głowie. Bardzo się boję ze to sm. Czy ktoś tak miał? Ciągle zginam palce rak czy przypadkiem sa sprawne. Pomóżcie, czuje się samotna...
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

Avatar użytkownika
przez ekspert_abcZdrowie 16 lip 2014, 18:15
natuf, podejrzewam, że pojawiają się u Ciebie coraz to nowe objawy somatyczne nerwicy. Nie sądzę, by były to symptomy SM. Wyniki badań nic nie wskazują, a Ty wkręcasz sobie coraz to nowe dolegliwości. To charakterystyczne dla nerwicy. Cz bierzesz teraz jakieś leki albo korzystasz z terapii?
Psycholog
Posty
7586
Dołączył(a)
22 sie 2011, 15:11

czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

przez natuf 16 lip 2014, 21:26
Terapie już zakończyłam miesiąc temu, a od dwóch dni ponownie biorę setaloft i zmagam się ze skutkami odstawiennymi. Chyba muszę zmienić lek, bo ten jest kiepski. Bardzo się boję.,dziś zaczęło mi ciągle strzelać w nadgarstku i już wymyśliłam do tego borelioze... A miałam na nią badania.
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

Avatar użytkownika
przez agusiaww 17 lip 2014, 15:57
natuf, to sa skutki odstawienne, lekow tych nie odstawia przez minimum 2-3 lata, a czasami i sie bierze do konca zycia. Teraz musisz znowu poczekac na działanie leku ok. 4 tygodnie.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

Avatar użytkownika
przez wysłowiona 17 lip 2014, 18:34
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaburzenia_somatoformiczne

Tutaj poczytaj i wejdź na tematy związane z hipochondrią, poczytaj RADY (rady nie kolejne objawy). Kup też jakąś książkę o akceptacji takich objawów i wyznacz sobie cel nie martwienia się tym wszystkim przez miesiąc/dwa. Zobaczysz, że będzie lepiej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1006
Dołączył(a)
19 lip 2012, 08:59

czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

przez natuf 17 lip 2014, 23:01
Dziękuję za rady. Teraz doszły do tego strzelające stawy... Boję się boreliozy
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

Avatar użytkownika
przez agusiaww 18 lip 2014, 11:03
natuf, spokojnie, przezyjesz jak my wszyscy :mrgreen:
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

Avatar użytkownika
przez Anna_71 18 lip 2014, 16:41
natuf : "Okropne bóle głowy i drętwienie rak i palców. Dziwne uczucie nie swoich dłoni."

też to miałam... tzn. drętwienia to właściwe naturalna rzecz przy nerwicy, ale bardziej skupiłam się na "dziwne uczucie nie swoich dłoni". Ja miałam takie wrażenie nie tylko z dłoniami, ale z całymi rękoma, a po jakimś czasie czasami także z nogami. Pamiętam jak kiedyś byłam u neurologa i opowiedziałam o tych swoich objawach, nie zapomnę reakcji/miny Pani doktor jak nie wiedziała o co mi chodzi :P

Pani doktor: tzn. drętwienie rąk Pani odczuwa?
ja: nie, mam takie wrażenie, jakby to nie były moje ręce.
Pani doktor: no to czyli drętwienie.
ja: niee
Pani doktor: (zakłopotana i zdziwiona mina w jednym) no to ja nie mam pojęcia o co Pani chodzi...

Także spokojnie, nie tylko Ty tak masz ;)
:-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
18 lip 2014, 10:54

czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

Avatar użytkownika
przez wysłowiona 18 lip 2014, 17:34
te dłonie to typowa depersonalizacja. wstrętne uczucie;p
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1006
Dołączył(a)
19 lip 2012, 08:59

czy ktos miał z was podobnie? pomocy :(

przez natuf 18 lip 2014, 22:47
Uff to trochę mnie pocieszylyscie kobietki. Jeszcze tylko zastanawiają mnie te cholernie strzelające stawy. To też mnie mega denerwuje
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
10 kwi 2014, 18:15

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości

Przeskocz do