Ból głowy od leków ?

Subforum poświęcone nerwicy lękowej.

Ból głowy od leków ?

przez Margaryna9 20 maja 2010, 17:25
Biorę chlorprothixen i boli mnie głowa ..... boleć zaczyna od około godziny 12:00. Odstawiam też benzodiapiany.... Wkrecam sobie że to jakiś tętniak albo coś. Czy ktoś ma podobnie ? Jestem na skraju załamania ehh.
DziwnySwiat00.blog.interia.pl wejdz i skomentuj :)
Biorę Abilify , Pernazyna , Lenuxin , tegretol i chyba zdrowieje :)
Offline
Posty
259
Dołączył(a)
24 lut 2009, 18:29

Re: Ból głowy od leków ?

Avatar użytkownika
przez Conrado31 20 maja 2010, 17:38
Chlorprothixenu nigdy nie brałem, ale po coaxilu miałem straszne bóle głowy. Po odstawieniu ból sie skończył. Idź skonsultować się w tej sprawie z psychiatrą i nic sobie nie wkręcaj. Może to tylko skutek uboczny i przejdzie za jakiś czas.
W ulotce masz pewnie napisane: Niepożądane skutki: "Zawroty i bóle głowy etc."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
202
Dołączył(a)
30 kwi 2010, 01:30

Re: Ból głowy od leków ?

przez Margaryna9 20 maja 2010, 21:32
eh nadal sobie wkrecam .. ah ta nerwica
DziwnySwiat00.blog.interia.pl wejdz i skomentuj :)
Biorę Abilify , Pernazyna , Lenuxin , tegretol i chyba zdrowieje :)
Offline
Posty
259
Dołączył(a)
24 lut 2009, 18:29

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do