Skocz do zawartości
Nerwica.com
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki które...
Znajdź wyniki...
Margaryna9

Ból głowy od leków ?

Rekomendowane odpowiedzi

Biorę chlorprothixen i boli mnie głowa ..... boleć zaczyna od około godziny 12:00. Odstawiam też benzodiapiany.... Wkrecam sobie że to jakiś tętniak albo coś. Czy ktoś ma podobnie ? Jestem na skraju załamania ehh.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chlorprothixenu nigdy nie brałem, ale po coaxilu miałem straszne bóle głowy. Po odstawieniu ból sie skończył. Idź skonsultować się w tej sprawie z psychiatrą i nic sobie nie wkręcaj. Może to tylko skutek uboczny i przejdzie za jakiś czas.

W ulotce masz pewnie napisane: Niepożądane skutki: "Zawroty i bóle głowy etc."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×