Skocz do zawartości
Nerwica.com

Witm serdecznie


ghost73

Rekomendowane odpowiedzi

Vasques, Ja Eminema słucham tylko w pracy bo moi kumple go słuchają, często leci też NAS, Liroy i takie tam, ale nie znam się na tej muzyce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Martwy Prezydent, Liroy to no comment nie sluchałem ale on to u nas zaczął więc za to szacunek a ty jakich zespołów słuchasz ?!

Sorry za Off-top

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ghost73, Na mnie możesz liczyć, nie chcę Ci źle radzić i życzę Ci jak najlepiej. Ale spróbuj nie być aż tak upartym. Wiem, że niektóre rzeczy mogą Cię denerwować, ale próbuj pokonać sam siebie.

Dziękuje z góry że moge na ciebie liczyć,owszem jestem uparty gorzej od osła,i nerwowy jak tornado lub trąba powietrzna,i ciągle prubuje ale mi nie wychodzi ,to aż tak widac że jestem uparty?Nie umiem pokonać sam siebie a co dopiero .....

 

[Dodane po edycji:]

 

Vasques a co napisałeś w off top że dostałęś ostrzeżenie????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vasques, Bardzo różnych. Coma, Down, Queen, Dire Straits, Metallica, Guns'N'Roses. Jest tego multum.

Widze że gustujesz w muzyce jakiej jak byłem młody słuchałem Metalica,ale wychowałem się na kolejnej czyliGuns'N"Roses to był klimat do tej pory zapadłą mi nuta Knockin' on Heaven's Door zajebista ,jedna z moich ulubionych ,albo jaki był to kawałek chyba jeśli się nie myle Dont cray .

Do ej pory zostało mi chodzenie w chuście jak oni lub raperzy co chodzę mam jeszcze ich podkoszulke,i chuste ,to były czasy warto je sobie martwy prezydent przypomnieć.Queen też fajne moja sisostra się na nim wychowała a Brat na Metalice jeszcze mam zdjęcie jego i moje razem oj to były czasy...

 

[Dodane po edycji:]

 

Oni jeszcze grają ?w Ameryce?

 

[Dodane po edycji:]